TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווסטרן דיגיטל משיקה את WD Red SN700 NVMe SSD


Red Family image קרדיט: ווסטרן דיגיטל.
החדשנות של Western Digital בתחום זיכרון הפלאש עוזרת לעסקים קטנים ובינוניים ולעובדים מהבית להתמודד עם עומסי עבודה כבדים, ולשתף פעולה במהירות רבה יותר, על ידי שימוש ב-NAS
לפי דו"ח FutureScape של IDC לשנת 2021, עד סוף השנה לפחות 70% מעסקי ה-SMB עם גישה דיגיטלית יפעלו תחת מודל עבודה היברידי, עם עבודה מרחוק המתקבעת כמשהו נורמלי.
עבודה בסגנון זה יכולה לגרום לבעלי עסקים לחוש יתר לחצים בעבודה בזמן שהם, הצוות שלהם ויועצי ה-IT צריכים לתמוך בתרחישים מתקדמים כמו וירטואליזציה, עריכה בשיתוף פעולה ועומסים כבדים בבסיסי הנתונים בכדי לשמור על זרימת המידע החלקה של המידע.
NAS - אחסון צמוד רשת - הוא משיטות האחסון השכיחות ביותר בקרב SMB, לצד הענן, לצורך גישה, שיתוף והגנה על הנתונים. פתרונות NAS עוזרים ל-SMB לפתור בעיות שיהוי וכן מאפשרים גישה משותפת מרחוק לנתונים או יישומים, בכל רחבי הרשת.
"חברות קטנות ובינוניות זקוקות למערכות יציבות שהנן יעילות ואינטואיטיביות לניהול, ובמקרים רבים הם צריכים איזושהי תשתית מקומית. פתרון NAS יכול להועיל ל-SMB בכל הגדלים, ולספק את הביצועים, הקיבולת והאמינות שהם צריכים. עם זאת, עבור יישומים מתקדמים יותר ועתירי ביצועים, מערכת NAS תזדקק לדחיפה", אמר אריק ספאנוט, סגן נשיא בקבוצת ה-SSD ללקוחות וארגונים ביחידת ה-Flash Business של ווסטרן דיגיטל. "ה-WD Red SN700 NVMe SSD החדש שלנו הוא פתרון המטמון המושלם שמהווה השלמה לכונני WD Red HDD שלנו בסביבת NAS עם קיבולת גבוהה".
קידום ביצועי ה-NAS עם פתרונות מטמון חדשים מבוססי NVMe SSD
תוך שהיא ממנפת את המובילות ואת העוצמה שלה בתחום זיכרון הפלאש, ווסטרן דיגיטל הכריזה על WD Red SN700 NVMe SSD החדש, פתרון מטמון מהיר בעל סיבולת גבוהה שמאיץ את ביצועי ה-NAS עבור לקוחות SMB.
כונן רב עוצמה חדש זה פותח לתמיכה בסביבות NAS שעובדות 24/7 ויישומים פעילים תמידית, תוך שהוא מציע אמינות וסיבולת מוחלטים. התגובתיות הגבוהה שלו וביצועי הקלט/פלט מושלמים לסביבות מרובות משתתפים ומרובות יישומים, והוא מאפשר ל-SMB להשתלט על הפרויקטים הקשוחים ביותר שלהם, מווירטואליזציה עד עריכה בשיתוף פעולה ועד לאחסון בסיסי נתונים אינטנסיביים. העיצוב הדקיק שלו מאפשר החלקה קלה שלו לתוך תושבת M.2 תומכת NVMe פנויה לשימוש, שקיימת כיום ברבים מבין מארזי ה-NAS המובילים.
"טכנולוגיית NVMe אינטגרלית כיום יותר מתמיד בפתרונות של QNAP, כאשר רוב דגמי ה-RAID שלנו תומכים במטמון מבוסס M.2 SSD כסטנדרט", אמר טמבלין קלמן, מנהל מכירות ושיווק, QNAP. "ה-WD Red SN700 NVMe SSD מסייע לשפר עוד יותר את יכולות האחסון של פורטפוליו המוצרים של QNAP על ידי הגדלת מהירות הקריאה/כתיבה של מערכי NAS מבלי להוסיף למספר הכללי של הכוננים במערך".
בין התכונות העיקריות של WD Red SN700 NVMe SSD:
ביצועים גבוהים - מספק ביצועים ברמה של עד 3,430 מגה-בייט/לשנייה (דגמי 500 מגה-בייט ו-1 טרה-בייט), יותר מפי חמש לעומת יכולת הקריאה הטורית של כונני SATA.

אמינות וסיבות גבוהים - ממוטב לעבוד 24/7 בסביבות NAS תולך שהוא מציע אמינות וסיבולת גבוהים ברמה של עד 5,100 TBW (בדגם של 4 טרה-בייט) בכדי להתמודד עם מחזורי הקריאה והכתיבה מחדש הבלתי פוסקים של המטמון .
קיבולת גבוהה - מוצע בנפחים שנעים בין 250 גיגה-בייט ועד 4 טרה-בייט כדי לעזור לכסות את צרכי זיכרון המטמון הנוכחיים וגם העתידיים.
זמינות
WD Red SN700 NVMe SSD החדש מצטרף לפורטפוליו WD Red של Western Digital לפתרונות אחסון והוא כולל את WD Red HDD ואת WD Red STAT SSD - כולם כוננים שמיוצרים באופן ייעודי לשימוש ב-NAS. משפחת WD Red SN700 NVMe SSD זמינה כעת בערוצי הפצה נבחרים, ויש לה 5 שנות אחריות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il