TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תרומה אופנתית לקהילה: קניון עופר רמת אביב פותח חנות פופ-אפ יד שנייה של מותגים ומעצבים תחת השם: "אופנה באהבה"


חנות יד שניה בעופר רמת אביב צילום שי קדמי
ניתן להשיג פריטים גם מהמלתחות של הפשניסטות ואושיות אופנה מהמובילות בישראל, כמו: אגם רוטברג, מיכל אנסקי, לאה שנירר, סיגל שחמון, סנדי בר, ורד רוזן, רז׳ין גנזי ועוד. כל ההכנסות קודש תרומה לנערות בסיכון
קניון עופר רמת אביב יוצא בפרויקט למען הקהילה, במסגרתו תיפתח חנות פופ-אפ יד שנייה – כל ההכנסות תרומה לעמותות הפועלות למען נערות בסיכון, בניהן: "בית רות" בעפולה ו"כפר זוהרות" במגדל העמק, עמותת "אותות מפעילה רשת מסגות לנערות בסיכון" מדובר בנערות בגילאי 13-18 בהוצאו מבתיהן ע"פ צו של בית משפט.

מי שמובילה את הפרויקט המיוחד היא המשפיענית ומובילת דעת קהל העוסקת בפילנטרופיה, לובה ג'ייקובסון. בזכות פעילותה הועברו לעמותות עד כה סכום של מעל ל- 400,000 שח המאפשרים לנערות לקבל הכשרה מקצועית ועוד מגוון תוכניות אשר מתקיימות במסגרת העמותות לדוגמא: תכנית פעילות קיץ, תוכנית טיפול באומנויות בפוסט טראומה, תוכנית הכשרה מקצועית "מבשלים עתיד" ועוד.

החנות תיפתח החל מה 3 לאוקטובר עד ה 8 לאוקטובר, למשך 6 ימים לקהל ההרחב, תחת השם: "FASHION with LOVE" ("אופנה באהבה"), באזור המרכזי של הקניון.

בחנות יערכו מכירות של בגדי יד 2 של מותגים ומעצבים מקומיים בינלאומיים, מהמלתחות של הפשניסטות ואושיות אופנה מהמובילות בישראל, כמו: אגם רוטברג, מיכל אנסקי, לאה שנירר, סיגל שחמון, סנדי בר, ורד רוזן, רז׳ין גנזי, ליאת מולייב ועוד הרבה נשות החברה החנות תכלול פרטי אופנה לצעירות ולנשים: ג'קטים, שמלות, חצאיות, חליפות, ג׳ינסים, חולצות, גופיות, מכנסים, אוברולים ועוד לצד אביזרי אופנה כמו: תיקים, נעלים, חגורות, משקפי שמש ועוד. המחירים ינועו בין 100ש"ח עד 1000 ש"ח לרוב הפריטים, למעט תיקי יוקרה שיתומכרו בהתאם.

לדברי לובה ג׳ייקובסון, משפיענית דעת קהל, יוזמת ומובילה של הפרוייקט, מדובר על פרויקט ייחודי שמסייע לנערות במצבי סיכון ונותן להן סיכוי אמיתי לעלות על מסלול חיים נורמטיביים תוך השתלבות בחברה. באותה נשימה הפרויקט גם מעלה את המודעות הציבורית על הבעיה הקשה. קיימות בנינו נערות במצבים קשים ואנחנו כחברה מחוייבים להשאר עירניים ולעזור להן. לדבריה: "שיתוף פעולה עם קניון עופר רמת אביב חשוב מאוד ואף משמח, הוא מציג את הבעיה וגם דואג לפתרון. כל נערה שמצליחה לצאת מרקע חיים קשה היא אישה שתוכל להקים משפחה בריאה. וזו תהיה ההצלחה שלנו כחברה".

לדברי דוד בן משה מנכל עופר רמת אביב: "פעילות התנדבותית חברתית היא אחת האג'נדות של הקניון. במסגרת הפעילות למען נערות בסיכון הקניון רותם את העובדים בשיתוף קהל המבקרים ויחד אנו משפיעים ומצליחים לעשות משהו טוב ולהחזיר לקהילה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il