TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת חברת שרין טכנולוגיות פתחה הבוקר את המסחר לרגל הרישום הכפול מסינגפור, בבורסה בתל אביב

שרין טכנולוגיות, נוסדה בשנת 1988, ועוסקת בתחומי הפיתוח והייצור של מערכות מתקדמות לעיצוב, ניתוח, הערכה, תכנון, עיבוד, גימור, דירוג ומסחר של יהלומים.

הבוקר (3.8.21) פתחה הנהלת שרין טכנולוגיות את המסחר, לרגל הרישום הכפול בבורסה לניירות ערך.

שרין טכנולוגיות נרשמה בבורסה בסינגפור בשנת 2005, וכעת היא החברה הראשונה מבורסת סינגפור הנרשמת ברישום כפול בבורסה בתל אביב.

מוצרי שרין טכנולוגיות כוללים טכנולוגיות לניצול אופטימלי של יהלומי גלם, מיפוי וזיהוי פגמים, שימוש בלייזר לחיתוך ועיצוב, ומערכות אוטומטיות לדירוג יהלומים מלוטשים.

שרין טכנולוגיות, החלה להיסחר בבורסה בתל אביב במסגרת הרישום הכפול ביום 5 ביולי, 2021, תחת הסימול SARN.

מניית החברה צפויה להצטרף בתום יום המסחר ב- 2 בספטמבר, 2021 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה ות"א-תעשייה.

דניאל בנימין גלינרט, יו"ר דירקטוריון שרין טכנולוגיות אמר: "אני שמח לעמוד כאן הבוקר ולפתוח את המסחר בבורסה של תל-אביב יחד עם חברי לדירקטוריון ולהנהלת שרין טכנולוגיות. לדידי, המקום הטבעי למסחר במניותיה של חברה ישראלית הוא הבורסה של תל-אביב, והרישום הכפול והנוכחות החדשה שלנו כאן הם בחזקת סגירת מעגל עבורי. ההחלטה המקורית של החברה ב-2003 הייתה להירשם למסחר פה. לפיכך, הוכנה, הוגשה ואושרה תשקיף ונבחר חתם, אלא שמסיבות שונות נגרמה דחייה. בזמן הדחייה, הגיעו אלינו נציגי הבורסה בסינגפור, חזרו אחרינו נמרצות והתוצאה הייתה הנפקתנו שם באפריל 2005. הניסיון שלנו בסינגפור היה טוב מאד לאורך השנים, אבל, משנפתח המסלול של רישום כפול, יחד עם הרחבת עסקינו לתחומים חדשים ושווקים נרחבים יותר, שמדברים יותר אל המשקיע הישראלי – פיתוחים טכנולוגיים מבוססים בינה מלאכותית לייעול המסחר ביהלומים מלוטשים ברשתות יהלומים ומותגי יוקרה, מאד שמחנו לעשות בו שימוש ולחזור הביתה. אני מאחל לכולנו הצלחה בניסוי ראשוני זה של רישום כפול בסינגפור ובתל אביב. בהצלחה”!.

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "אנו מברכים את חברת שרין, החברה הראשונה שבחרה להצטרף לבורסה בת"א במסגרת הרישום הכפול עם הבורסה בסינגפור. כיום נסחרות בבורסה 53 מניות דואליות, מהן 23 חברות טכנולוגיה ו-19 חברת ביומד. לבורסה בתל אביב יתרונות רבים הן עבור החברה, הן עבור המשקיעים והן עבור המשק הישראלי ואנו שמחים על בחירתה להיות חלק מהבית של הכלכלה הישראלית. אנו מאמינים כי כל חברה ישראלית הנסחרת בחו"ל צריכה להיות חלק משוק ההון הישראלי ומקווים לראות בעתיד הקרוב חברות ישראליות נוספות עושות רישום כפול ומצטרפות גם הן לבורסה בתל אביב".

בתמונה מימין לשמאל: ביל קסלר, סמנכ"ל כספים שרין; נטע צרויה חשאי, דירקטור שרין; אברהם אשד, דירקטור שרין; דניאל גלינרט, יו"ר שרין; צפריר יהודה אנגלהרט, סמנכ"ל פיתוח עסקי שרין; דיוויד בלוק, מנכ"ל קבוצת שרין; רון בן ארי, משנה למנכ"ל שרין; אבי מאיר קרנר, סמנכ"ל פיתוח שרין; עו"ד אמיר זולטי, יועץ משפטי שרין ודרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה.

קרדיט צילום: קובי וולף



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il