TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוגווינד חתמה עם רפק אנרגיה ואיי תיאו על הסכם שיתוף פעולה


אוגווינד
אוגווינד תספק לרפק אנרגיה ואיי תיאו את מערכת ה-AirBattery, להתקנה בשילוב עם תחנות כוח מסוג קוגנרציה אותן מתקינות החברות
אוגווינד תקים עבור החברות את המערכות ההיברידיות ותספק שירותי תפעול ותחזוקה שוטפים למשך 10 שנים עם אפשרות להארכת התקופה

לדברי ד״ר אור יוגב מנכ״ל ומייסד החברה: "ההסכם שחתמנו עליו היום עם קבוצת רפק אנרגיה ממצב את אוגווינד כחברת אגירת אנרגיה אשר מציעה פתרון ייחודי בלעדי ובעל ערך מוסף רב לעומת חברות אגירת אנרגיה אחרות. המערכת ההיברידית מאפשרת באמצעות השימוש באותו מוצר הן פתרון לאגירת אנרגיה והן מערכת לאספקת אוויר דחוס במחיר מוזל למפעלים. לא קיים בעולם פתרון דומה.

אני מאמין כי להסכם זה תהיה השפעה משמעוית על הכנסותיה של החברה בישראל בשנים הקרובות אולם חשוב יותר מכך – הצלחה שלנו והוכחת היכולת בשוק המקומי תשרת את החברה בצורה משמעותית בהפצתן של מערכות דומות בחו"ל.

התקשרותה של החברה עם רפק אנרגיה ושילובן של מערכות היברידיות עם מתקני ייצור חשמל אצל לקוחותיה, מאפשרת לנו להציע ערך מוסף של התייעלות אנרגטית ותפעולית ביחס לספקי פתרונות אגירת אנרגיה אחרים בשוק. במסגרת ההסכם יוצעו ללקוחות רפק אנרגיה בישראל, מערכות אגירת אנרגיה היברידיות של החברה, בשילוב עם מתקני ייצור חשמל המבוססים על גז טבעי בשיטת קו-גנרציה או כמערכות נפרדות.״

רן בוקשפן, מנכ"ל רפק אנרגיה, הוסיף: "רפק אנרגיה הינה מיצרניות האנרגיה המרכזיות בישראל וההסכם עם אוגווינד רק מחזק ומרחיב את היצע השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו תוך התמקדות בלקוחות שמקימים תחנות מיקרו-גנרציה במתחם. רפק אנרגיה מציעה מכלול רחב של פתרונות אנרגיה ללקוחות אלו, חשמל מוזל בחיבור ישיר, מערכות קיטור, קירור, והסכם זה עם אוגווינד מאפשר גם אספקת אוויר דחוס מוזל ואגירת חשמל. הלקוח שלנו יבצע מעתה מיקור חוץ מלא לשירותי האנרגיה להם הוא נדרש.

ההסכם עם אוגווינד הינו שלב נוסף במימוש חזון ההתייעלות האנרגטית בישראל, המשלב גז טבעי זמין עם מערכות מיקרו-גנרציה איכותיות וטכנולוגיה ישראלית פורצת דרך בתחומה. אנו מביאים בשורה חדשנית לתעשייה הישראלית, שתאפשר לנו לשלב פתרונות אלו גם בחו"ל".


ישראל, יקום, 02 אוגוסט 2021 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד חתמה היום על הסכם התקשרות ושיתוף פעולה עם רפק אנרגיה ואיי תיאו, שותפות מובילות בתחום האנרגיה בישראל. במסגרת ההסכם יוצעו ללקוחותיה של רפק אנרגיה מערכות אגירת אנרגיה היברידיות של החברה, בשילוב עם מתקני ייצור חשמל המבוססים על גז טבעי בשיטת קו-גנרציה או כמערכות נפרדות.

מערכת אגירת האנרגיה ההיברידית של החברה, המבוססות על מוצר ה-AirBattery, מאפשרת ללקוח הקצה, יכולות אגירת אנרגיה ושימוש אופטימלי במערכות קו-גנרציה תוך אגירת עודפי ייצור החשמל במערכת האגירה בשעת צריכה נמוכה של הצרכן, ובנוסף להשתמש באוויר הדחוס הנוצר במסגרת תהליך האגירה (שהינו בעל נצילות גבוהה ביחס למדחסי האוויר הקיימים כיום בשוק) וזאת כחלופה לשימוש במדחסי אוויר קונבנציונאליים, ובכך להפחית את צריכת החשמל של המדחסים ואת עלויות התפעול הכרוכות בהפעלתם ולהביא להתייעלות אנרגטית וחסכון נוסף.

רפק אנרגיה שבשליטת החברות הציבוריות ג'נריישן קפיטל ורפק תקשורת ותשתיות, הינה מיצרניות החשמל הגדולות בישראל. רפק אנרגיה מחזיקה ב 5 תחנות כוח בישראל בהספק מצרפי של כ-960 מגה-וואט, אשר מספקות חשמל למאות לקוחות בישראל ולחברה לניהול מערכת החשמל (בעבר חברת החשמל). בנוסף פועלת החברה כמספק חשמל ווירטואלי לעסקים קטנים וללקוחות פרטיים, וכן פעילה בתחומי תחנות הכוח הקטנות בהספק של עד 16 מגה וואט (להלן "מיקרו-גנרציה"), ואגירת החשמל.

איי תיאו, בעלת הזיכיון הבלעדי (דרך חברת הבת AB Energy Israel) לאספקה והקמת תחנות קוגנרציה בארץ של חברת AB Energy האיטלקית, חברה ותיקה הקיימת כ40 שנה, אשר לה למעלה מ-1,500 תחנות כוח מותקנות ברחבי העולם.

בהתאם להוראות ההסכם, החברה תהיה זכאית לתמורה בגין התקנת המערכות ההיברידיות בהתאם למנגנון מוסכם, הנגזר מעלויות הקמת המערכות ההיברידיות, משיעור החסכון הנובע מהשימוש ומביצועי מערכות אלו. בנוסף תהנה החברה מתשלום שנתי בגין שירותי תפעול ותחזוקה למערכות לתקופה של 10 שנים (עם אפשרות הארכה).

ההסכם יהיה בתוקף שלוש שנים, כשלכל אחד מהצדדים אפשרות להביאו לסיום מוקדם בהתאם להוראות הקבועות בו. הצדדים פועלים לקידומו של פרוייקט ראשון להקמת מערכת אספקת אוויר דחוס, בהיקף משמעותי, אשר בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים, צפוי לצאת לפועל בחודשים הקרובים.

התקשרותה של החברה עם רפק אנרגיה בהסכם ושילובן של מערכות היברידיות עם מתקני ייצור חשמל או בנפרד אצל לקוחות רפק אנרגיה, ממצבת את החברה כספק פתרון אגירת אנרגיה המציע ערך מוסף של התייעלות אנרגטית ותפעולית ביחס לספקי פתרונות אגירת אנרגיה אחרים בשוק, ומהווה אבן דרך נוספת בשילוב מערכות האגירה של החברה ובהרחבת פעילותה. לאור מיצובה של רפק אנרגיה בשוק המקומי וכמות הלקוחות הפוטנציאליים, החברה מצפה כי להסכם זה תהיה השפעה משמעותית על הכנסותיה בישראל בשנים הקרובות. החברה מאמינה כי הוכחת היכולת בשוק המקומי תשרת את מאמציה השיווקיים לחדור עם מערכות דומות בחו"ל.

אודות אוגווינד:

אגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אג ירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il