TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Wavelength Pharmaceuticals הישראלית הטמיעה SAP S/4 HANA על תשתיות AWS


ONE
בפרויקט שהובילו XacTech ו-CloudBuzz מקבוצת ONE
הפרויקט נמשך כעשרה חודשים והיקפו מוערך במיליוני שקלים

ONE, חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, השלימה באחרונה פרויקט אסטרטגי בחברת הפארמה הישראלית-גלובלית Wavelength Pharmaceuticals. במסגרת הפרויקט, שנמשך כעשרה חודשים ומוערך במיליוני שקלים, הוטמעה פלטפורמת SAP S/4 HANA החדישה ביותר על גבי תשתיות ענן של AWS, לתמיכה במחלקות הייצור, התכנון, בקרת האיכות, מכירות, רכש, כספים והפצה. הפרויקט המורכב בוצע על ידי XacTech, חטיבת ה-SAP של ONE, בשיתוף CloudBuzz, החטיבה המקצועית של ONE לשירותי מומחה ואינטגרציה בסביבת AWS.
Wavelength Pharmaceuticals היא חברה בינלאומית מובילה, המפתחת ומייצרת חומרים פעילים לתרופות מזה למעלה משלושה עשורים, עבור 300 לקוחות ביותר מ-50 מדינות. המערכת החדשה תשמש את Wavelength כפלטפורמה המרכזית לכל צרכי ה-IT, תאפשר תמיכה בגידול והרחבת הפעילות של החברה תוך התייעלות ומתן מענה מהיר ואיכותי לכל צרכי המשתמשים במטה הנהלת החברה, במשרדי המכירות בארה"ב, באירופה ובהודו, ובמתקני הייצור בנאות חובב ובהודו.
לפני שהחל הפרויקט, שימשה את Wavelength מערכת SAP מגרסה ישנה שאינה נתמכת על ידי SAP. במסגרת הפרויקט בוצעה הטמעה מלאה של SAP S/4 HANA החדשה, כולל מיגרציה לענן של AWS וכן מספר מודולים של SAP – לרבות מודול פיננסי, לוגיסטי, ייצור, הפצה, בקרה תקציבית ועוד.
הפרויקט מעניק ל-Wavelength Pharmaceuticals מערכת ניהול מידע חדישה וגמישה בענן, המקצרת את זמני הפיתוח ומאפשרת התאמות מהירות לדרישות חדשות, תוך צמצום הצורך בממשקים חיצוניים, ייעול התהליכים ושקיפות מלאה של הנתונים לכל הגורמים הרלוונטיים.
תמי כהן, סמנכ"לית כספים, Wavelength Pharmaceuticals: "בתור חברת פארמה מובילה אנו שמחים להיות בחזית הטכנולוגיה על תשתית SAP S/4 HANA. המערכת החדשה תאפשר לנו לעבוד בצורה יעילה יותר ולהיות תחרותיים יותר. אנו מודים ל-XacTech ו-CloudBuzz מקבוצת ONE ול-SAP ישראל על שיתוף הפעולה במהלך הפרויקט ועל העלייה לאוויר המוצלחת".
נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech ו-CloudBuzz מקבוצת ONE: "זה אחד הפרויקטים המורכבים שנעשו בשוק ה-SAP בישראל בשנים האחרונות. הפרויקט כלל בתוכו גם שדרוג מגרסת מערכת ישנה ולא נתמכת וגם מעבר מלא לסביבת ענן של AWS. הודות לשיתוף הפעולה היעיל עם אנשי ה-IT של הלקוח, הצלחנו לבצע את הפרויקט על הצד הטוב ביותר תוך קיצור זמני ההשבתה בעשרות אחוזים, ולהוביל את Wavelength Pharma לחזית הטכנולוגיה עם תשתית חזקה שתשמש אותם היטב בשנים הבאות".


אודות Wavelength
Wavelength הינה חברת פארמה המפתחת ומייצרת חומרים פעילים לתרופות (API). החברה משדרת על אותו גל של לקוחותיה – שותף המבין את התוצאות הדרושות על מנת לתמוך בצרכיהם. החברה נוסדה ב-1987 בישראל, ולה יותר מ-300 לקוחות ב-50 מדינות. היא מייצרת יותר מ-630 טון של מוצרים מסחריים מדי שנה, תוך שימוש במגוון נרחב של טכנולוגיות, בהן חומרים להזרקה, חומרים לאינלציה, חומרים פוטנטים, ציטוטוקסיים ונרקוטים.
אתרי החברה מאושרים על-ידי משרדי הבריאות המובילים בעולם בהן USFDA, EU-EMA, PMDA, TGA ו-KDMF. החברה מציעה מגוון רחב של שירותי פיתוח (CDMO, CMO) וייצור בהתאמה לצרכי הלקוחות מרמת גרמים בודדים לפיתוח קליני ועד לטונות בהיקף מסחרי.

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הינה ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. לחברה יותר מאלפיים לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. בעקבות המיזוג עם חברת טלדור, ONE מעסיקה כיום כ-6,300 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית.
ONE הינה מובילת שוק בתחום הענן עם מגוון רחב של פתרונות, חלקם בפיתוח עצמי (OnePoint, OneView) וחלקם פתרונות ענן של יצרניות מובילות כמו AWS, Oracle, Microsoft, SAP, Salesforce, ServiceNow ועוד. בתחום התוכנה, ONE מציעה פתרונות דיגיטל, אבטחת מידע וסייבר, ERP, CRM, BI ואנליטיקה, ומרכזי תמיכה טכנולוגיים. בתחום תשתיות המחשוב, מספקת ONE מחשוב נייד וציוד קצה של היצרניות המובילות בעולם כמו Lenovo, HP, Toshiba, IBM ועוד, וכן שירותי תפעול ותמיכה טכנית למערכי מחשוב במיקור חוץ. בנוסף, מתכננת ומטמיעה Data Centers ופתרונות ייעודיים למגזרי בנקאות וקמעונאות. על פי דירוג מגזין Forbes, קבוצת ONE הינה אחת ממאה החברות הישראליות המובילות בעולם.
ONE, בהובלת עדי אייל, מייסד החברה, נסחרת בבורסת ת"א ונכללת במדד ת"א 125. הכנסותיה השנתיות המצרפיות הסתכמו בשנת 2020 ב-2.5 מיליארד שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il