TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעלות S&P מביעה אמון במלרן פרוייקטים


מואנד ריאן צלם יונתן בלום
מעלה את דירוג המנפיק ואג"ח החברה (סדרות א' ו-ב') ל-il A-באופק יציב
כלכלני חברת הדירוג:
"אנו מעריכים שצמיחת החברה תימשך בשנתיים-שלוש הקרובות, בתמיכת ביקושים גבוהים לאשראי מעסקים קטנים ובינוניים, ובפרט במגזר הערבי המוטה יותר לנדל"ן ותשתיות – צמיחה שתיתמך בבסיס ההון החזק, בפרופיל מימון מגוון ובחיזוק התשתיות והתהליכים בחברה"

מואנד ריאן, מנכ"ל מלרן:
"העלאת הדירוג של מלרן לקבוצת A היא ציון דרך משמעותי עבור החברה והוכחה לאיתנותה הפיננסית, במיוחד אחרי שנה מאתגרת ומורכבת בקשר עם משבר הקורונה. הבעת האמון והעלאת הדירוג משקפים את היישום המוצלח של אסטרטגיית החברה, והמיקוד שלה בתחומי פעילות יציבים, בעלי אופק חיובי ובדרגת סיכון נמוכה. אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות להרחבת היקפי הפעילות של החברה, ובאופן התואם את רמות הסיכון המאפיינות את החברה, כפי שבא לידי ביטוי בהעלאת הדירוג היום".

חברת דירוג האשראי מעלות S&P מעלה את דירוג האשראי של המנפיק וסדרות האג"ח (סדרות א' ו-ב') של חברת מלרן פרוייקטים ל-ilA- (דירוג האג"ח והחברה טרום ההעלאה הנוכחית עמד על BBB+).

בין היתר, מציינים כלכלני מעלות בדוח הדירוג:
"תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו כי החברה תגדיל משמעותית את תיק האשראי והרווחיות שלה ב-12-18 החודשים הקרובים. זאת תוך שמירה על איכות נכסיה ובסיס ההון החזק.".
"הצמיחה בהיקפי הפעילות צפויה להיתמך בפרופיל מימון מגוון ויציב, הנשען על איגרות חוב בשוק ההון ועל קווי אשראי ממספר בנקים".
"בשנה החולפת חתמה החברה על קווי אשראי ממספר בנקים והגדילה את היקף איגרות החוב המונפקות בשוק ההון, שהחליפו הלוואות יקרות יותר מגופים פרטיים. כתוצאה מכך הפך פרופיל המימון שלה למגוון ויציב יותר מבעבר, וסיכון ריכוזיות המלווים פחת משמעותית".

מ.ל.ר.ן פרויקטים ומסחר פועלת בתחום מתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים (B2B), עם התמחות במגזר הערבי-ישראלי. פעילותה העיקרית של החברה הינה מתן אשראי כנגד קבלת ממסרים דחויים (שיקים דחויים), ברובם כאלה שנכתבו על ידי צדדים שלישיים, המוסבים לטובת החברה (ניכיון שיקים), וכן במתן אשראי כנגד תשלום בממסרים דחויים עצמיים. מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה (60.4%) הינו מואנד ריאן. יו"ר החברה הינו דוד גרנות שבעברו כיהן, בין היתר, כמנכ"ל הבנקים דיסקונט, איגוד והבינלאומי, וכן כיו"ר ועדת האשראי בהראל ביטוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il