TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גופשופ מגייסת 240 מיליון דולר נוספים


גופשופ (Gupshup)
כדי להעלות את חזון המסר השיחתי הגלובלי שלה על המסלול המהיר
ההשקעה מחזקת את מעמדה של גופשופ בתחום המסר השיחתי, מאיצה את החדשנות במוצר כדי לאפשר סחר דיגיטלי, פעילות מיזוג ורכישה, וכן הרחבת היכולת ליציאה לשוק הגלובלי

סן פרנסיסקו, 28 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

גופשופ (Gupshup), המובילה בשוק המסר השיחתי, הכריזה כי גייסה עוד 240 מיליון דולר במימון המשך מקבוצה של משקיעים מובילים בתעשייה, כולל Fidelity Management and Research Company LLC, Tiger Global, Think Investments, Malabar Investments, Harbor Spring Capital, ממספר חשבונות המנוהלים בידי Neuberger Berman Investment Advisers LLC, White Oak, Neeraj Arora ואחרים. סיבוב מימון זה מגיע לאחר גיוס של 100 מיליון דולר מ-Tiger Global באפריל, בהתאם להערכת שווי של 1.4 מיליארד דולר.
גופשופ תשתמש בהשקעה זו כדי להמשיך לבצע את החזון ולרכישת מניות משנית מעובדים נוכחיים ומעובדים לשעבר כמו גם מידי משקיעים קודמים. גופשופ ממשיכה להשקיע בפיתוח חדשני של המוצר כדי שניתן יהיה להשתמש בו גם עבור סחר דיגיטלי, וכדי להרחיב את היכולת לאפשר ליוזמות להגיע לשוק בכלכלות ברחבי העולם בהן השימוש העיקרי הוא במובייל. גופשופ בוחנת בנוסף הזדמנויות מיזוג ורכישה כדי להגדיל את ההזדמנויות העסקיות שלה. החברה הכריזה מוקדם יותר על הרחבת הצוות הניהולי שלה עם שכירת שירותיהם של מנהלים מובילים עבור פיתוח תאגידי, פיתוח עסקים בינלאומי, מכירות, הצלחת לקוחות, שיווק ו-IT.
"אנו רואים צמיחה משמעותית בכלכלה הדיגיטלית של הודו", אמר ששין שאה, מנהל ראשי ב-Think Investments. "הפלטפורמה של גופשופ היא כלי חיוני לעסקים שבונים טביעת רגל דיגיטלית. אנו שמחים לשתף פעולה עם גופשופ, בהתחשב במיקומה המוביל בשוק, בצמיחה המובילה חדשנות ועם הפרופיל הפיננסי האטרקטיבי".
"עקבנו אחר ההתקדמות של גופשופ במשך תקופה ארוכה ומאמינים שמדובר בפלטפורמת תקשורת הלקוחות המתפתחת ביותר בהודו, וכעת יותר ויותר בשווקים מתפתחים אחרים, עם מעמד מוביל בתתי המגזרים האטרקטיביים והצומחים ביותר בשוק", אמר סומיט נגר, מנכ"ל השקעות ב-Malabar. "אנו מאמינים כי לבארוד ולצוות שלו יש הזדמנות ייחודית להרחיב את השוק אליו הם יכולים לגשת בעזרת פתרונות חדשים והגידול המשמעותי מאוד בעסקים, וזה מתכון מושלם ליצירת ערך מסיבי. אני מכיר את בירוד כבר למעלה משלושה עשורים, וכולנו ב-Malabar שמחים להיות שותפים לגופשופ בשלב הבא של המסע שלהם".
"אנו מאמינים שהדיגיטציה של הודו נמצאת בשלבים הראשונים של השינוי, עם העוצמה של תשתיות תקשורת קריטיות", אמר סוביר ג'אג'ו, שותף ב-Harbor Spring Capital. "גופשופ בנתה פלטפורמה מובילה כדי לשפר את המגע בין העסק ללקוח, ואנו שמחים לשתף פעולה עם החברה כאשר היא ממשיכה לשפר את החוויה הדיגיטלית באמצעות חדשנות, אמינות ושירות לקוחות".
"שיחות מייצגות את חלון הראווה הדיגיטלי החדש של העסקים - למעשה כמעט כל עסק יצטרך לבנות אותם", אמר בארוד שת', ממייסדי Gupshup ומנכ"ל משותף בחברה. "אנו משנים את הסחר הדיגיטלי ברחבי העולם באמצעות מסר שיחתי. אנו מצפים לשותפות עם המשקיעים החדשים שלנו בהתחשב ברקורד התמיכה המדהים שלהם בחברות שיוצרות קטגוריות חדשות. אנו מסופקים גם מהאפשרות לספק נזילות חלקית ותשואות נהדרות למשקיעים ועובדים ששמו את אמונם בגופשופ בתחילת הדרך".
האפשור של סחר דיגיטלי עם שילוב של מסר שיחתי עוזר לעסקים ברחבי התעשיות השונות לקחת את הלקוחות שלהם למסע שיחתי מבוסס בינה מלאכותית באפליקציות מסרים מיידיים, בתזרימי עבודה הקשורים לשיווק, מסחר ותמיכה. לקוחות יכולים לגלות מוצרים, לשלם עבורם, לעקוב אחר המשלוח, לספק משוב ולקבל תמיכה, בזמן שהם משוחחים עם המותגים האהובים עליהם בדיוק כמו שהם משוחחים עם חברים ובני משפחה.
סבב הגיוס האחרון של Gupshup התרחש באפריל 2021. החברה גייסה 340 מיליון דולר ב-2021. גופשופ צומחת באופן מהיר בשנים האחרונות, והיא יצאה מ-2020 עם קצב הכנסות שנתי של כ- 150 מיליון דולר.

אודות Gupshup
גופשופ (Gupshup) מאפשרת מעורבות טובה יותר של הלקוחות באמצעות מסר שיחתי. גופשופ היא פלטפורמת המסר השיחתי המובילה, והיא מעבירה מעל 6 מיליארד הודעות בחודש. אלפי עסקים גדולים וקטנים ברחבי ורטיקאלים בשווקים מתפתחים משתמשים בגופשופ כדי לבנות חוויות שיחה הקשורות לשיווק, מכירות ותמיכה. הפלטפורמה המובילה של גופשופ מספקת ממשק API יחיד לביצוע שיחות ליותר מ-30 ערוצים, ערכת כלים עשירה לבניית חוויית שיחה עבור כל תרחיש שימוש, ורשת של שותפויות בשוק המתפתח של ערוצי הודעות, יצרני מכשירים, מפתחים ומפעילים. עם גופשופ עסקים הפכו את השיחות לחלק בלתי נפרד מהצלחה במעורבות הלקוחות שלהם. לגופשופ נוכחות בהודו, אמריקה הדרומית, דרום מזרח אסיה, המזרח התיכון, מזרח אירופה, אפריקה וארצות הברית. בקרו באתר www.gupshup.io. שוחחו עם הבוט של גופשופ.
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il