TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

MedOne מקימה דטה סנטר חדש בטירת הכרמל


MedOne
המתקן שיושק ברבעון האחרון של השנה בהשקעה של כרבע מיליארד שקל יהיה המתקן האזרחי הממוגן והשריד בישראל
MedOne מקימה דטה סנטר נוסף בטירת הכרמל בהשקעה של כרבע מיליארד שקל. המתקן שיושק ברבעון האחרון של השנה יצטרף לשלושה אתרים, הממוקמים בת"א, פ"ת וטירת הכרמל, שהינם מתחמים תת קרקעיים מאובטחים, ממוגנים וברמת השרידות גבוהה, והוא צפוי להיות המתקן האזרחי הממוגן והשריד ביותר בישראל.

מתקני ה-Data Centers של MedOne מהווים צומת תקשורת מרכזי של מדינת ישראל לעולם. מרבית תעבורת התקשורת של מדינת ישראל עוברת דרך מתקני חברת MedOne .

"על מנת למקסם את יכולת השרידות המתקן החדש תוכנן לעמוד בפגיעה ישירה ." אומר רוני שדה מנכ"ל MedOne "המערך כולו חסין בפני פגיעות חיצוניות כמו חומרי נפץ ורעידות אדמה.
המבנה הינו בעומק של 15 מטר מתחת לפני הקרקע, התכנון הפנימי של חדרי האירוח והמאפיינים ההנדסיים שלהם מאפשרים לארח את כל סוגי השרתים הקיימים כמעט ללא מגבלת משקל.
בנוסף, המבנה מנוהל באמצעות מערכת בקרת מבנה המאפשרת ניטור ושליטה על כל התשתיות במתקן: חשמל, מיזוג אוויר,גילוי וכיבוי אש, מאפשרת איתור מידי של תקלות."

על מנת לאפשר המשכיות עסקית גם בתנאי קיצון בהם ייתכן ויפגעו תשתיות אזרחיות (חשמל ומים), מתוכננת מערכת חשמל מתוחכמת שתפעל בשגרה על בסיס תשתיות החשמל המוזנות מן החוץ (ע"י הרשת הארצית) ומערכות נוספות לעבודה בחירום, בנוסף למאגרי מים המאפשרים לData Center להמשיך לפעול עצמאית ללא תלות בהזנת חשמל חיצונית. ואספקת מים, למשך 72 שעות בעומס מלא.

בנוסף, מערך האבטחה הפיזי הוא מהמחמירים ביותר והוא לוקח בחשבון מגוון רחב של איומים כגון: חבלה בזדון, ניסיונות לפריצה רועשת או שקטה וניסיון החדרת אמצעי מעקב ו/או שיבוש אלקטרוניים. קיימת הקפדה יתרה על מערכי האבטחה והביטחון . על מנת להתמודד עם איומים חיצוניים, המתקנים מוגנים באמצעות מעטפת מסיבית של בטון מזוין (מעטפת כפולה), הגורם לעמידות האתר כולו וחדרי הפרויקט שבתוכו כנגד איומי פיצוץ חיצוני כולל גם פגיעות ישירות בנקודות קריטיות למבנה וחדירה דרך פתחים לא מוגנים (מרפסת / חלון) ופיצוץ פנימי. בנוסף נלקחו בחשבון גם תרחישים כגון פגיעה קרובה ופיצוץ תת קרקעי בקרבת קיר המבנה. המכלולים הייעודיים של המתקן – הן מכלולי התקשוב והן מכלולי האנרגיה – ממוקמים במפלסים תת-קרקעיים, במבנה פנימי בתוך קופסה חיצונית מבטון מזוין – כך שהינם ממוגנים ברמה גבוהה כנגד רוב האיומים לעיל.

ההמשכיות העסקית של מערך הביטחון במתקן בנוי בצורה כזו שכל מערכת תומכת ומגבה את השנייה בזמן אמת. כל הדלתות והכניסות מנוטרות על ידי מאבטחים 24/7 ומערכות בקרת הכניסה הכוללות כרטיסי קרבה, מערכות ביומטריות ותאי סינון שנותנים מידור מרבי בין חלקיו השונים של המתקן ובנתיב ההגעה של כל מבקר. רוב הדלתות מבוקרות בנוסף גם על ידי מערכת פריצה שנותנת מענה להתרעות נוספות. המתקן מצולם כל שעות היממה על ידי מערכת הצפייה וההקלטה במעגל סגור הכוללת גם את כל ההיבטים החיצוניים כמו גם הפנימיים.

אודות MedOne
מתמחה באספקת פתרונות ייחודיים בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת ללקוחות עסקיים ומעמידה לרשות לקוחותיה מתקני תקשוב ייחודיים (Data Centers) המשתרעים על-פני 20 אלף מ”ר וממוקמים בשלושה אתרים בישראל – ת"א, פ"ת וטירת הכרמל. באמצעות מתקנים אלו החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים ומערכות מחשוב מרכזיות, פתרונות אירוח של אתרי גיבוי , פתרונות המשכיות עסקית כוללים ופתרונות ענן ציבורי והיברדי לחברות אנטרפרייז. עם לקוחות החברה נמנים מוסדות הפיננסיים, עסקיים, יצרניים, משרדי הממשלה וגופי ביטחון .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il