TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הועד האולימפי האיטלקי ישתמש בבדיקות הרוק של באטמ לאבחון קורונה במשחקים האולימפיים בטוקיו


חברת באטמ
באטמ החלה באספקת בדיקות RT-PCR מבוססות-רוק ובדיקות מהירות לקורונה
באטמ חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה מודיעה כי החלה באספקת שתי בדיקות דיאגנוסטיות חדשות לקורונה וכן שהועד האולימפי האיטלקי בחר בבדיקות RT-PCR מבוססות הרוק שלה לשימוש במשחקי האולימפיים הצפויים ביפן.

בדיקות RT-PCR מבוססות רוק

בהמשך להכרזת הקבוצה מה-11 למרץ 2021, באטמ שמחה להודיעה כי החלה באספקת בדיקות רוק הנאסף באופן עצמאי לאבחון קורונה באמצעות טכנולוגית RT-PCR.

הלקוחות הראשונים הן רשויות בריאות ציבוריות באיטליה העושות שימוש בבדיקות בבתי ספר ובתי אבות בהם ישנה תועלת מיוחדת בדגימה לא פולשנית ללא פגיעה ברמת הדיוק. השימוש בבדיקות יורחב לקבוצות נוספות עם עלייה בהיקף הייצור. כמו כן, הבדיקות ישמשו את הועד האולימפי האיטלקי בשביל המשחקים האולימפיים שנקבעו להתחיל בחודש יולי ביפן. זאת בהמשך לבחירה של הועד האולימפי האיטלקי בשתי מעבדות שיספקו את הבדיקות למשחקים, אחת מהן עושה שימוש בלעדי בערכות RT-PCR של הקבוצה לקורונה, כולל הבדיקה החדשה מבוססת רוק.

בבדיקה החדשה הנבדק יורק לצינור איסוף קטן במקום דגימה באמצעות מטוש המוכנס לעומק אפו או לועו של הנבדק. הבדיקה מבוססת על בדיקת ה RT-PCR של הקבוצה הכוללת יכולת זיהוי של חמישה (4+1) גנים, המאפשרת גילוי גם כאשר יש עומס נגיפי נמוך והיא בעלת רגישות וספציפיות של 100%.

איסוף הדגימה אינו מצריך צוות רפואי מיומן, במיגון גוף מלא, ומציע יתרונות בהיבט של מהירות איסוף דגימות כמו גם עיבוד במעבדה והיות התהליך בעל עלות-תועלת גבוהה בהשוואה לתהליך RT-PCR לבדיקות סטנדרטיות, מבוססות כיח.

הקבוצה מייצרת את הבדיקות באתר אדלטיס, חברת הבת, ברומא, איטליה המגבירה בהתמדה את תפוקת הייצור. מידע נוסף ניתן למצוא בקישור הבא: https://www.youtube.com/watch?v=6EwadNZl0FE .


בדיקות מהירות בגישת Lateral flow

כמו כן, באטמ שמחה להודיע על השקה מסחרית של בדיקת RAPiDgen® לקורונה, בדיקה מהירה וקלה לשימוש המספקת תוצאות תוך 8-15 דקות. הבדיקה מאבחנת אנטיגנים של קורונה, באמצעות גישת lateral flow, בדגימות הנאספות בעזרת מטוש באף.

הבדיקה מורכבת ממכשיר איסוף עצמי קטן ומטוש: לאחר איסוף הדגימה מהנחיר, מוכנס המטוש לפתח במכשיר, פתח זה נמצא בתוך קונוס ננעל עם הכנסת המטוש לתוכו וסיבובו. זאת בהשוואה לבדיקות מהירות טיפוסיות אחרות בהן הנבדק נדרש לביצוע הבדיקה באמצעות טפטוף נוזל אחד או יותר מהילתו וטפטופו על גבי פס הבדיקה. בדיקת RAPiDgen® לקורונה עברה בדיקות אימות בבתי חולים בישראל ובאירופה והציגה רגישות של 95%. הבדיקה פותחה על ידי חברת הבת אדלטיס ו-Gamidor Diagnostics, שהיא חלק מקבוצת Gamida for Life B.V., שותפתה של באטמ בחברה הכלולה אדור דיאגנוסטיקס. הבדיקה המהירה תשווק באירופה ואזורים גיאוגרפים נוספים תחת מותג רפיד גן אדלטיס ונמכרת בהסכם חלוקה ברווחים עם גמידור. הייצור החל במתקן של גמידור בישראל עם הזמנות ראשונות לרשויות בריאות ציבוריות. מתקיים מו"מ להקמת קו ייצור לבדיקה זו באירופה.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ, ציין: "אני שמח על הביצועים של הבדיקות הדיאגנוסטיות שלנו – מסחרית ורפואית. הבדיקות שלנו לאבחון קורונה הציגו יתרונות בהשוואה לאחרות הנמצאות בשוק בהיבטי דיוק, קלות שימוש ועלות-תועלת. עם השקת הבדיקות מבוססות רוק והבדיקות המהירות, אנו מציעים כעת סל שלם של בדיקות היכולות לספק פתרון מקיף להתמודדות עם המגפה. אנו ממשיכים לקבל ביקוש חזק לבדיקות הקורונה. יש לנו את הכבוד בכך שהוועד האולימפי האיטלקי ישתמש בבדיקות הרוק שלנו כדי לתמוך במסע האולימפי של איטליה. במקביל, אנו מצפים כי טכנולוגיה זו, המאפשרת אבחון מדויק באמצעות דגימות רוק, יכולה לשמש לא רק לאבחון קורונה. בדיקה כזו יעילה מאוד ופשוטה לביצוע במיוחד לזיהוי בו זמני של מספר פתוגנים הפוגעים במערכת הנשימה לדוגמה שפעת, דלקת ריאות, הצטננות קשה וכיו"ב. אנו ממשיכים לפעול יחד עם שותפינו, אקדמיים ועסקיים, לפיתוח פתרונות אבחון חדשניים נוספים שאנו סבורים שהם בחזית המאבק כנגד מחלות זיהומיות. עוד הוסיף ד"ר מרום כי "אנו גאים מאוד במה שהשגנו ונרגשים מאוד ממה שעוד יבוא, ואנו מצפים לעדכן את השוק בבוא העת."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il