TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי מיוחד נחתם במפעל טיב טירת צבי


לוגו ההסתדרות-01
לפי ההסכם, העובדים יקבלו תוספות שכר, הגדלה משמעותית בהפרשות הפנסיוניות והזכויות הסוציאליות, מענק שנתי קבוע, מענק חתימה ועוד
ההסתדרות, הנהלת טיב טירת צבי וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי. תוקפו של ההסכם הוא עד חודש דצמבר 2023, והוא יחול על כ-160 עובדי החברה. ההסכם משפר בצורה משמעותית את תנאי העבודה, הרווחה והזכויות הסוציאליות של העובדים. מפעל טיב טירת צבי מתמחה בייצור ובשיווק של מוצרי בשר

בראש ההסכם נקבע כי העובדים יקבלו תוספות שכר שקליות בשווי של כ-6% לתעריף השעתי, וכן תוספת שכר ממוצעת בשיעור של 2.5%, לתקופת ההסכם. כמו כן, יזכו העובדים להמרה של 75% מהפרמיה אל תוך השכר, כתוצאה מכך יגדלו באופן ניכר ההפרשות הפנסיוניות והזכויות הסוציאליות של העובדים.
עוד הוסכם כי ייקבע שיעור שכר מינימום מפעלי, כך שיהיה תמיד מעל שכר המינימום הנהוג במשק, ומנגנון גידול תעריף הפרמיה במקרה של עליית שכר מינימום במשק בתקופה ההסכם.
בנוסף לכך יקבלו העובדים מענק קבוע בכל שנה על פי ותק, מענק בשנים בהן תעמוד החברה ביעדים ומענק חתימת הסכם. עוד הוסכם כי יוגדלו תקציבי השתתפות החברה בנופשים ורכישות העובדים בחנות המפעל.

ההסכם נחתם במטה החברה במעמד יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, מנהל חטיבה ארצית באיגוד אביב שניר, מזכיר האיגוד המקצועי ממרחב העמקים אפי כהן צמח וחברי הוועד אדי ארובס, שלומי דמרי וחיה תרועה.
מצד ההנהלה הובילו את ההסכם מנכ"ל החברה עקיבא פולק, מנהלת משאבי אנוש נועה בר יהודה, מנהל הכספים איתי גסנבאור ועו"ד טל עינת בן אריה ממשרד ש. פרידמן.
המו"מ על ההסכם לווה משפטית ע"י עו"ד הילה גבר מהאגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אומרי זינגר ושונטל קולט מאגף הכלכלה ועו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה.

יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו: "אני מודה לכל מי שלקח חלק במשא ומתן שהתנהל בצורה מקצועית ויסודית. אני מברך את העובדים על הסכם מתקדם שהביא לשיפור בשכרם, ברווחתם ובפנסיה שלהם".

יו"ר ועד עובדי טיב טירת צבי, אדי ארובס: "אנחנו גאים בהסכם שמשפר לטובה את רווחת העובדים ומודים להנהלת המפעל על שיתוף הפעולה הפורה עם הוועד וההסתדרות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il