TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה – קבוצת הראל תאפשר לגופים מוסדיים, תאגידים ולקוחות כשירים להשתתף יחד איתה בהשקעות Co-Invest לא סחירות


מישל סיבוני, מנכל. צילום: יונתן זיידל פלאש 90
בנכסי נדל"ן בארץ ובחו"ל, אשראי לא סחיר, השקעות טכנולוגיה, ופרויקטים נבחרים
קבוצת הראל השקעות בביטוח ופיננסים מתכוונת להיכנס לתחום ההשקעות המשותפות (Co-invest), באמצעות הקמת סדרה של קרנות השקעה חדשות שישקיעו יחד עם קבוצת הראל בנכסי נדל"ן, אשראי לא סחיר, טכנולוגיה ובפרויקטים אחרים. הראל מחברות הביטוח והפיננסים הראשונות בישראל שתציע לגופים מוסדיים, תאגידים ,לקוחות כשירים ולסוכנים עבור לקוחותיהם, מוצר ייחודי זה, המוכר גם בכינוי "קרנות השקעות רוכבות".
תחום ההשקעות האלטרנטיביות בישראל פורח בשנים האחרונות, כשיותר ויותר משקיעים מבקשים לגוון את תיק ההשקעות שלהם לתחום הלא-סחיר. בהשקעות Co-invest שתציע הראל באמצעות קרנות ההשקעה החדשות, נהנים המשקיעים מהעובדה שכל ההשקעות של קרנות ההשקעה המוצעות נבדקות ומאושרות לאחר אנליזה קפדנית בחטיבת ההשקעות בהראל ביטוח אשר הינו גוף מפוקח על ידי רשות שוק ההון, בעל סטנדרטים גבוהים מאוד של בקרה וניהול סיכונים והראל עצמה משקיעה בכל אחת מהשקעות אלו.
קבוצת הראל היא מהמשקיעים הגדולים והוותיקים ביותר בישראל שפועלת בתחום האלטרנטיבי. לקבוצת הראל ניסיון של מעל 20 שנה בנדל"ן בארץ ובעולם והיא מנהלת השקעות לא סחירות בהיקף של כ-80 מיליארד ש"ח הכולל בעיקר אשראי לא סחיר, השקעות נדל"ן, תשתיות וקרנות השקעה.
מהלך זה הוא המשך של מהלך קודם שביצעה הראל לפני כ-3 שנים בו נכנסה הראל לתחום ההשקעות האלטרנטיביות ללקוחות באמצעות "הראל פיננסים אלטרנטיב" וזאת תוך הישענות על הניסיון, העוצמה וההיכרות של קבוצת הראל עם התחום. עד היום, השיקה הראל פיננסים אלטרנטיב שלוש קרנות השקעה בנכסים אלטרנטיביים – האחת קרן אקוויטי בנדל"ן בארה"ב (כ-50 מיליון דולר), השנייה קרן חוב לנדל"ן בארה"ב (כ-130 מיליון דולר) והשלישית שהושקה רק באחרונה מתמחה בהשקעות חוב לנדל"ן במערב אירופה. השקעותיהן של הקרנות מנוהלות בנפרד מהשקעותיה של הראל ביטוח, בהתאם למדיניות השקעות נפרדת וצוות ניהול השקעות נפרד.





כאמור, ייחודיותן של קרנות ההשקעה החדשות שהן ישקיעו לצד הראל ביטוח בכל אחת מהשקעות הקרן ויתבססו באופן מלא על יכולות האנליזה, הבקרה, ניהול הסיכונים וזיהוי ההזדמנויות הקיימים בהראל ביטוח.
מישל סיבוני, מנכ"ל הראל ביטוח ופיננסים ציין: "מעמדה של הראל כקבוצת הביטוח הגדולה בישראל עם תיק הנכסים הלא סחיר הגדול מבין הגופים המוסדיים בישראל ועם המומחיות הגדולה שצברה הראל בתחומי האשראי, הנדל"ן בארץ ובחו"ל, מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו ולסוכנינו מגוון רחב ביותר של מוצרים, וחשיפה לפרויקטים ייחודיים" סיבוני הוסיף עוד כי "אנחנו גאים להיות הראשונים להציע את המוצר שפותח בזכות שינוי רגולטורי שיזם ד"ר משה ברקת, יו"ר רשות שוק ההון וזאת מתוך כוונה להיטיב עם המשקיעים שיוכלו ליהנות מהשקעות אלטרנטיביות לצד גופים מנוסים ומקצועיים, עם מנגנוני בקרה וממשל תאגידי קפדניים".
סך הנכסים שהראל מנהלת כיום מסתכם בכ- 301 מיליארד, נכון ל31 במרץ 2021.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il