TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תל בר תעשיות למוסדות בריאות מרחיבה את פעילותה בפארק העסקים החכם קיסריה


תמי בן רון ומיכאל כרסנטי צילום חנה ליברמן
חתמה על הסכם שכירות למרכז לוגיסטי נוסף בשטח של כ-2,200 מ"ר וכך הגדילה את סך שטחי המשרדים והאחסנה אותם היא שוכרת בפארק לכ-20,000 מ"ר
תל בר תעשיות למוסדות בריאות בע"מ, אשר הוקמה בשנת 1978, הינה החברה המובילה בתחום עיצוב פתרונות טקסטיל מגוונים ומתן שירותי ארכיון ודיגיטציה מתקדמים למוסדות בריאות.

במסגרת תהליך הצמיחה, לאחרונה חתמה תל בר עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד על הסכם שכירות למרכז אחסנה נוסף בשטח של כ-2,200 מ"ר במרלו"ג מודולרי-שיתופי 'החיטה' הנבנה בימים אלה בחלקו הדרומי של הפארק.

העסקה נחתמה ל–10 שנים עם אופציה להארכה לשתי תקופות של 5 שנים כל אחת. עם השלמת העסקה יעמדו סך שטחי המשרדים והלוגיסטיקה של תל בר בפארק על כ-20,000 מ"ר.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ברך את הנהלת תל בר על הצמיחה המואצת והודה על האמון ועל ההזדמנות להמשך שיתוף פעולה שכבר הוכיח את עצמו כפורה ומוצלח.

"צברנו ניסיון רב בייזום, תכנון, הקמה, השכרה ואחזקה שוטפת של מרכזים לוגיסטיים Tailor Made, המותאמים כמו כפפה ליד לשוכר ספציפי, ואנו מתחייבים, להעניק לתל בר ולשוכרים אחרים במרלו"ג 'החיטה' רמת ביצוע ושירות ב'סטנדרט קיסריה'. לשמחתנו הביקוש למרלו"גים בפארק העסקים החכם שלנו אינו נפגע ממשבר הקורונה שלא פסח על אף ענף במשק, ואף המשיך לעלות. כדי לעמוד בביקושים בימים אלה אנו כבר מתכננים את המרלו"ג המודולרי הבא" ציין כרסנטי.

תמי בן רון, מנכ"לית תל בר: "לאור הצמיחה בפעילות החברה אנו נדרשים לשטחי אחסנה מתקדמים נוספים. אני שמחה על המשך שיתוף הפעולה עם החברה לנכסי קיסריה, צעד שיביא למתן שירות מיטבי ומתקדם ללקוחותינו.

מרלו"ג החיטה אשר בהקמתו השקיעה החברה לנכסי קיסריה כ-20 מיליון ₪, ישתרע על פני שטח של כ-13 דונם ויכלול כ–6,000 מ"ר של שטחי אחסנה מתקדמים. בניית המרלו"ג צפויה להסתיים ברבעון האחרון של שנת 2022.

את המו"מ מטעם החברה לנכסי קיסריה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל החברה, אורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים וישי קרניאל, מנהל הנכסים. עו"ד גליה זיסקינד שפיגל ועו"ד טל לוי ממשרד עו"ד טולצ'נסקי שטרן מרציאנו ליוו וייצגו את החברה לנכסים משלב המו"מ ועד לחתימתו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il