TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

להב אל.אר ממשיכה לצמוח: צמיחה ברווח הנקי ברבעון הראשון לכ- 20.8 מ' שקל בהשוואה להפסד של כ- 8.7 מ' שקל ברבעון המקביל אשתקד


להב אל.אר
סך הכנסות של כ- 32.1 מ' שקל לעומת הכנסות של כ- 4.3 מ' שקל ברבעון המקביל אשתקד. יתרות המזומנים נכון להיום בארץ ובחו"ל הינן כ- 127 מ' שקל
ה- FFO לשנת 2021 צפוי להסתכם בכ- 102.5 מ' שקל
(ללא רכישות צפויות על בסיס דוחות כספיים לרבעון ראשון לשנת 2021)

אבי לוי, יו"ר דירקטוריון להב אל.אר: "להב אל.אר ממשיכה לצמוח. בהמשך לתוצאות השיא בשנת 2020, אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ בהתאם לתוכניות ולאסטרטגיה שלנו, העשייה בפנינו רבה בכל התחומים, מבחינת מטרות, יעדים ואסטרטגיה, ואנו נמשיך לעמול לטובת החברה, המשקיעים ובעלי המניות".

חברת להב אל.אר. שבשליטת אבי לוי פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2021.
החברה סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2021 עם רווח נקי של כ- 20.8 מ' שקל, בהשוואה להפסד של כ- 8.7 מ' שקל ברבעון המקביל אשתקד. את שנת 2020 סיימה החברה עם רווח נקי של כ- 132.6 מ' שקל, בהשוואה לרווח של כ- 22.7 מ' שקל אשתקד. נכון ליום הדו"ח, החברה מנהלת נכסים בשווי של כמיליארד שקל.

בתחילת חודש ינואר השנה השלימה להב אל.אר הנפקת זכויות בהיקף של כ- 71 מ' שקל במקביל לקבלת הבעת האמון מילין לפידות בדרך של הקצאה פרטית בהיקף של כ- 25 מ' שקל. בנוסף, בפברואר 2021 הושלמה עסקת מכירת תחנות הכוח שהיו בבעלות דלק ישראל.
במהלך הרבעון הראשון לשנת 2021 השלימה החברה את מימוש יתרת האופציות לרכישת מניות בדלק ישראל, והגיעה לאחזקה של כ- 40% במניות דלק ישראל. ביום 31 במרץ השלימה החברה ויתר בעלי המניות בדלק ישראל פיצול הפעילות של דלק לשתי חברות. דלק ישראל פוצלה באמצעות העברת אחזקותיה בנכסי נדל"ן (בעיקר תחנות דלק) שבבעלותה לחברה האחות – דלק נכסים בע"מ, כאשר דלק ישראל שוכרת מדלק נכסים את תחנות הדלק לטווח ארוך.
במקביל לפיצול כאמור מונו בחברות נושאי משרה בכירים יורם אייל בעל ידע וניסיון בכל תחומי התפעול והקמעונאות בתחנות דלק ואשר שימש בעברו נושא משרה בכיר במשך שנים רבות בחברת פז, מונה למנכ"ל – "דלק ישראל", פליקס שופמן בעל ידע ונסיון רב שנים בתחומי הנדל"ן המסחרי ואשר שימש עד למינויו כנושא משרה בכיר בחברות מליסרון ובריטיש ישראל, מונה למנכ"ל חברת הנכסים – דלק נכסים. דלק נכסים תתמקצע בניהול, יזום ופיתוח של נכסי נדלן מניב בתחנות ומחוצה לה. ודלק ישראל בניהול, פיתוח הפעלה, מכירת דלקים, קמעונאות בתחנות ומחוצה לה תוך כדי התמקצעות ופיתוח.


במהלך חודש אפריל 2021 התקשרה דלק נכסים בהסכם שיתוף פעולה בינה לבין אזורים לביצוע פרויקטים משותפים של בניה למגורים במתחמי תחנות התדלוק המיועדות לכך. ביום 20 באפריל, 2021 בוצעה רכישה ראשונה לשותפות הנ"ל – של תחנת תדלוק וקרקע בירושלים בהיקף כולל של כ- 132.5 מ' שקל. שיתוף הפעולה בין החברות יוביל להזדמנויות נוספות ויהווה חלק מתהליך ההשבחה של דלק ולהב אל.אר.
בתחום הנדל"ן המניב בגרמניה, ברבעון הראשון לשנת 2021 החברה המשיכה להאריך חוזי שכירות לרבות הגדלת שטחי מסחר להשכרה וזאת במקביל לביצוע מימונים חדשים, ודיווחים על מו"מ מתקדם לרכישת נכסים חדשים. כמו כן במהלך תקופת הקורונה כ-90% מנכסי החברה היו פתוחים ושכד התקבל במלואו.
בתחום האנרגיה הירוקה המתחדשת, נבנה פורטפוליו חזק של נכסים מניבים, נכסים בהקמה ונכסים בשלבי תכנון שונים, תוך ביצוע פעולות השבחה וקידום פרויקטים, לרבות מימון מחדש של כל האשראי שניתן לה על פי הסכמי המימון בעת הרכישה. לאחר מועד הדוח, החברה קיבלה רוח גבית והבעת אמון מקרן נוקד אשר השקיעה כ- 25 מ' שקל בחברת הבת – להב אנרגיה ירוקה. ההשקעה בוצע לפי שווי חברה של כ-125 מ' שקל (אחרי הכסף), כאשר קרן נוקד תחזיק כ-20% ממניות להב אנרגיה ירוקה ערב ההנפקה לציבור.
ביום 31 למרץ 2021 דיווחה החברה על קבלת דירוג לראשונה מחברת מדרוג. החברה קיבלה דירוג של A3.il עם אופק יציב. הדירוג הינו גם לסדרת אג"ח חדשה שתנפיק החברה (סדרה ב') בהיקף של עד 180 מ' שקל ע.נ.
בתחילת החודש (ב-3.5.21) בנק ההשקעות ווליו בייס העלה את מחיר היעד למניית להב ל-6.66 שקלים. האנליסט שי ליפמן כתב כי "אנו מתרשמים מקצב הצמיחה, מביצוע העסקאות ומביסוס זרוע האנרגיה בחברה. השלמת רכישת דלק ישראל דרמטית עבור החברה וכי החברה תנצל את הפוטנציאל הלא ממומש בדלק ישראל ותשיא רווח לבעלי המניות לצד המשך פיתוח הפעילות המניבה בגרמניה וביסוסה מחדש של זרוע אנרגיה ירוקה בישראל שכבר זכתה לאמון מצד נוקד ותצעד להנפקה בעתיד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il