TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CKE Restaurants פותחת את המסעדה ה-1,000 שלה ברחבי העולם


CKE Restaurants
פתיחת המסעדה החדשה מהווה נקודת ציון משמעותית בהיסטוריה בת 40 השנים של CKE
פרנקלין, טנסי, 10 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

CKE Restaurants Holdings, Inc., החברה האם של Carl’s Jr. ו-Hardee’s, הכריזה על פתיחתה של המסעדה ה-1,000 שלה ברחבי העולם, הממוקמת במדריד, ספרד, ומבטיחה להמשיך ולהביא המבורגרים וטעמים נועזים ונחשקים לכל קצוות תבל. פתיחת המסעדה מהווה ציון דרך משמעותי עבור החברה, בעת שהיא ממשיכה להגדיל את פריסתה הבינלאומית ברחבי אירופה ,צפון ודרום אמריקה, אסיה, המזרח התיכון, אוסטרליה ועוד.

המסעדה שנפתחה במדריד הינה המסעדה ה-23 של החברה בספרד. CKE ממשיכה להתרחב בשוק האירופי, ומנחילה בו חוויות לקוח חדשות וחדשניות, ואת התפריט הגדוש בטעמים הבלתי-ניתנים-להתעלמות שלה.

"פתיחת המסעדה ה-1,000 ברחבי העולם היא רגע של גאווה, הממקם את CKE ברשימה המובילה של רשתות הסעדה גלובליות", אומר מנכ"ל CKE Restaurants, נד ליירלי. "המומנטום שלנו ממשיך להיבנות, ויש לנו תוכניות להכפיל את הנוכחות הבינלאומית שלנו בחמש השנים הקרובות. נאיץ את הצמיחה שלנו באמצעות התמקדות בשותפויות עם בעלי זכיון יוצאי דופן החולקים עימנו חזון משותף להציע ללקוחות את המזון החדשני והטעים ביותר בתעשיה".

CKE ממשיכה להרחיב את נוכחותה לאורכן ולרוחבן של שש יבשות, וממשיכה להציג תוצאות חיוביות במתקניה ברחבי העולם קרוב לעשור. מוקדם יותר השנה הציגה החברה מספר נקודת ציון בינלאומיות משמעותיות אחרות, כשפתחה את המסעדה ה-300 שלה במקסיקו; ציינה 40 שנות פעילות במזרח התיכון; הרחיבה את פעילותה לאוסטרליה עם פתיחת מסעדה בסידני, ובהמשך הקיץ הנוכחי תפתח מסעדה בנמל התעופה שארל דה גול, שתהיה מבוססת על עקרונות של מהירות ונוחות עם איזור "קח ולך", מכונות להזמנה עצמאית ועוד.

"המסעדה ה-1,000 שאנו פותחים ברחבי העולם הינה אבן דרך משמעותית עבור החברה, ואנו נרגשים מהאפשרות להמשיך ולספק לאורחינו ברחבי העולם את הטעם האייקוני של קליפורניה", אמר מייק וויידה, נשיא CKE International. "מסעדת Carl's Jr. החדשה בספרד מדגימה את המחויבות של CKE להתאים את עצמה להעדפות הצרכנים, ולהציע חוויות חדשות תוך שימור הטעמים הבלתי-ניתנים-להתעלמות שלנו".

כשהיא מציבה חדשנות קולינרית בחזית פעילותה, CKE Restaurants ממשיכה להציג טעמים הגורמים להזלת ריר, ומדגישים את איכותם של ההמבורגרים מבקר אנגוס הצלויים על הגריל שלה, נגיסי העוף הפריכים המצופים ידנית בפירורי לחם, והמגוון האייקוני של מוצרים שכולם מכירים ואוהבים, ובנוסף מייצרת CKE התאמות מקומיות לאותו איזור, כדוגמת ה"מוריטה בורגר" במקסיקו, מנת ה"פוטין" בקנדה ועוד.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il