TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Infinidat משיקה תוכנית הסמכת שותפים


חנן אלטיף. צילום: יחצ
באמצעות תוכנית ההסמכה החדשה - Infinidat Accreditation Program - לשותפים יש כעת אפשרות להוכיח ללקוחות בשוק האנטרפרייז כי הם הוכשרו, נבדקו והוסמכו למכור את פתרונות אחסון הנתונים של Infinidat


חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז, משיקה תוכנית הסמכה שתסייע לצייד ולקדם את שותפיה העסקיים ברחבי העולם. תוכנית חדשה זו, המציעה מסלולי הכשרה מרובים ומהווה הרחבה של ההכשרה און-ליין הקיימת עבור השותפים, משקפת את מחויבותה ארוכת הטווח של Infinidat לשותפים. תכנית הסמכה זו תסייע לשפר את יכולתם של השותפים לתת מענה לדרישות המתפתחות והמורכבות של לקוחות אנטרפרייז באמצעות פתרונות אחסון הנתונים של Infinidat.
באמצעות תוכנית ההסמכה החדשה - Infinidat Accreditation Program - לשותפים יש כעת אפשרות להוכיח ללקוחות בשוק האנטרפרייז כי הם הוכשרו, נבדקו והוסמכו למכור את פתרונות אחסון הנתונים של Infinidat. תוכנית ההסמכה מורכבת מארבעה מסלולים, המובילים בסופו של דבר להסמכה מלאה: מסלול הכשרה לשותף - Partner-ready Track, מסלול מכירות - Sales Track, מסלול טכנולוגי- Technology Track ומסלול פתרונות - Solutions Track.
"השותפים חשובים מאוד ל-Infinidat, ואנחנו ממשיכים להשקיע בהצלחה שלהם. תוכנית ההסמכה החדשה שלנו נועדה לעזור לשותפים לזכות בעסקאות חדשות ולהניע צמיחה עסקית", אמר חנן אלטיף, מנהל מכירות השותפים באזורי EMEA ו- APJ ב- Infinidat. "משמעות הרחבת ההכשרה און ליין שלנו היא, שלמרות ההגבלה בנסיעות, העבודה מהבית והפתיחה האיטית של מדינות עקב מגיפת הקורונה, השותפים שלנו עדיין יכולים לקבל את ההכשרה הדרושה להם כדי למכור פתרונות אחסון ארגוני ביעילות ב-2021 ואילך".
Infinidat חברה לאינטגרטורים ומשווקים בעלי ערך מוסף (VAR – value added resellers) לאורך עשר שנותיה כחברה, ומספקת הכשרה ותמיכה. עם הצמיחה המתמדת של Infinidat וחדירתה העמוקה יותר לשוק האנטרפרייז, תוכנית הערוצים של החברה נדרשה להתפתח, כפי שעשתה בשנה שעברה עם פורטל השותפים החדש.
השנה Infinidat נענתה לבקשותיהם של מספר גדל והולך של שותפים להגדיל את תוכנית ההכשרה על ידי פורמליזציה שלה עם רמות שונות של הסמכה רשמית. הביקוש לאחסון מרובה פטה-בייט הולך וגדל, דבר שיוצר הזדמנויות חדשות לשותפים נוספים. Infinidat מקדמת את תוכנית השותפים ברמה הגלובלית כדי לתמוך בצמיחה זו.
"הערך שאנו מקבלים מתכנית השותפים של Infinidat ממשיך לעלות. אנו מעוניינים מאוד בתוכנית ההסמכה החדשה של החברה," אמר סרגיי גרינצביץ', ראש מחלקת טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים ב-Softline, אחד המשווקים הגדולים ביותר של Infinidat ברוסיה. "כל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי להשיג יתרון מוביל בשוק עוזר לעסק שלנו. התמיכה שאנו מקבלים מצוות השותפים ב-Infinidat כדי לשפר את עמדתנו התחרותית היא יוצאת מן הכלל".


"ההשקעה של Infinidat בתוכנית השותפים מחזקת את המוטיבציה שלנו למכור את הפתרונות שלה מכיוון שאנחנו יודעים שהחברה תעשה כל שניתן כדי שנהיה מוכנים לזכות בפרויקטים חדשים", אמר ג'ו סיוקו, סמנכ"ל טכנולוגיה אזורי ב- CBTS. "העבודה עם Infinidat אינה רק עסקה - זוהי מערכת יחסים. כשותף, אנו מעריכים את המשאבים שיעזרו לנו לבצע את העבודה שלנו טוב יותר. האפשרות לקבל הכשרה חדשה און ליין בנוגע לפתרונות אחסון הנתונים של Infinidat ולהיות מוסמכים, בהחלט תעזור לנו להרחיב את העסק שלנו".
כחלק מפעולותיה להעצמת החוויה שיש לשותפים, ההכשרות און ליין של החברה שודרגו ושונו כדי לכסות מגוון רחב של תוכן אודות פתרונות החברה, תרחישים של מעורבות לקוחות והדרכה און ליין. צוות השותפים הנרחב של Infinidat פועל כדי לענות על דרישות ספציפיות לאזור. תוכנית ההסמכה החדשה תעזור להגביר את מוכנות השותפים לסייע ללקוחות אנטרפרייז וספקי שירותי ענן.


אודות Infinidat
חברת Infinidat נוסדה בשנת 2011 על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה להשיג יתרון תחרותי המונע על ידי מידע בקנה מידה של פטה-בייט. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidat, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר. הטכנולוגיה של Infinidat מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי אל מול יכולות המערכת לעומת טכנולוגיות מידע אחרות. מידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר www.emea.infinidat.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il