TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגל השני של מגפת הקורונה מכה בהודו חזק מאי פעם


הודו
מומבאיי בירתה הכלכלית של הודו, מצויה בסגר מזה כחודש, ופרט לשירותים חיוניים העיר מושבתת
ניו דלהי:
למעלה מ-270,000 מאומתים יומיים נרשמו ברפובליקה ההודית בשבוע האחרון, ולמעלה מ25,000 רק בבירה עצמה. על רקע המצב המחמיר, החליטה ממשלת מדינת המחוז דלהי, להטיל סגר על עיר הבירה לעשרה ימים, וזאת בהמשך לעוצר הלילי שהוחל לפני כשבועיים.
ראש ממשלת דלהי טוען כי מערכת הבריאות הגיעה לקצה גבול היכולת שלה - דיווחים על מחסור חמור במיטות בבתי החולים וחמצן הביאו להחלטה על סגר במסגרתו נפתחים עסקים חיוניים בלבד בבירה, זאת במטרה להאט את ההתפשטות חסר התקדים של הנדבקים בשבועות האחרונים.
במישור הכלכלי - מדובר על פגיעה בעסקים קטנים ובינוניים שחזרו לעבוד בחודשים האחרונים וזאת לעומת החברות הגדולות אשר המשיכו ברובן במודל של עבודה מהבית.

מומבאיי:
בירתה הכלכלית של הודו, מצויה בסגר מזה כחודש, ופרט לשירותים חיוניים העיר מושבתת.
לצד עליה חדה במספר המאומתים החדשים היומיים של כ-47,827 במדינת מהרשטרה (שמומבאי בירתה) נרשמות מחאות של בעלי העסקים ואיגודי המסחר שרובם חזרו לפעול ברבעון הראשון 2021 לאחר שהיו סגורים כ 9 חודשים.
הגידול בכמות החולים הוא גבוהה יותר הפעם – ביחס לפרוץ המגיפה - והממשלה המקומית מחפשת אחר פתרונות מהירים להנשמה והקלת המצב של החולים במצב קשה.


חיסונים - בהודו החל מבצע חיסונים (של אסטרה-זניקה וחיסון הודי מקומי), אך השפעתו עדיין איננה נראית בשטח. הדיבורים על חזרה לסגרים מקומיים התחדשו וכך גם השיח על המחסור במיטות אשפוז, חוסר בציוד רפואי מתאים, וכד'. בסך הכל, מתחילת המגיפה, זוהו כ-15 מיליון מאומתים בהודו, וכ-177,000 מתים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il