TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קופת גמל להשקעה - תכנית החיסכון שכדאי להכיר


istockphoto
יש לכם כסף פנוי ואתם מתלבטים מה לעשות איתו? הגיע הזמן להכיר את קופת הגמל להשקעה. קופת גמל להשקעה כשמה כן היא – קופת גמל, וככזאת היא מציעה הטבות מס. אלא שזו לא קופת גמל רגילה. קופת גמל להשקעה היא אפיק חיסכון הרבה יותר גמיש, שאינו מחייב אתכם להמתין לגיל 60 כדי למשוך את הכסף
בשיתוף כלל ביטוח | 6/4/21, 09:21
בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון
קופת גמל להשקעה – יתרונות שכל חוסך חייב להכיר

לקופת גמל להשקעה יש כמה מאפיינים שהופכים אותה לאחד הכלים היותר מוצלחים להשקעה, בעיקר כיום בעידן של ריבית אפסית בבנקים.

נזילות - היתרון הגדול ביותר שלה הוא הנזילות. ישראלים רבים שרואים את צמד המילים "קופות גמל", מיד חושבים שמדובר באפיק השקעה לגיל פרישה. זה לא נכון. קופת גמל להשקעה היא לא קופת גמל רגילה, אלא אפיק חיסכון שמאפשר למשוך את הכסף בכל רגע.

גמישות מקסימלית - יתרון נוסף הוא הגמישות. במיוחד בעידן הנוכחי, שבו נוכחנו לדעת כמה מהר מצבנו הכלכלי יכול להשתנות מן הקצה אל הקצה בגלל מגפה עולמית שאיש לא חזה, ברור שגמישות בניהול הכסף שלנו היא כורח המציאות.

קופת גמל להשקעה היא אפיק השקעה שמאפשר גמישות מקסימלית. אפשר לשנות את גובה סכום החיסכון בהתאם לצורך וליכולת, אפשר להקפיא את ההפקדות ואפשר לחדש אותן – הכל בצורה פשוטה ומיידית. כמובן, אפשר לשחרר את הכסף – כולו או חלקו – במידת הצורך בכל עת. הגמישות מתבטאת גם ביכולת להעביר את הכספים ממסלול השקעה אחד לשני, מבלי שהדבר ייחשב אירוע מס.
הגמישות והנזילות הופכים את קופת הגמל להשקעה לאפיק חיסכון שכל אחד צריך להכיר, משום שהיא מתאימה לכל צורך, לכל מטרה ולכל מועד שבו תזדקקו לכסף.

הפקדות - סכום ההפקדה השנתי בקופת גמל להשקעה הוא כ-70,000 שקל בשנה – סכום גבוה יחסית שמאפשר לצבור בתוך מספר שנים הון מכובד שיכול לשפר את רמת החיים שלכם בעת הפרישה מהעבודה או לאפשר לכם להחליף רכב, לממן שיפוץ או להגשים כל חלום שתרצו.
אחד היתרונות הנוספים שלה הוא שאפשר לפתוח קופת גמל להשקעה עבור הילדים או הנכדים, כאשר החיסכון יהיה על שמם. יתרון אחר הוא שדמי הניהול המרביים אינם יכולים לחרוג מכפי שקובע החוק.

פרישה – קופת גמל להשקעה יכולה לשמש גם כחיסכון לגיל פרישה, היא מביאה לידי ביטוי את היתרונות של קופת גמל רגילה בכך שמי שממתין ומושך את הכסף רק אחרי גיל 60, נהנה מהטבות מס.

מי שמציץ במידע על קופת גמל להשקעה של כלל ביטוח, יכול לראות שמדובר בהטבות מס שקשה להפריז בחשיבותן: כך למשל, החל מגיל 60 אפשר להמיר את הכספים בקופה לקצבה חודשית פטורה ממס.

בתקופה שבה חוסר יציבות וחוסר ודאות מלווים את העולם כולו, צריך כל אדם לדאוג לעתידו הכלכלי ולעתיד ילדיו, תוך שהוא יכול ליהנות מכסף שחסך בכל רגע נתון. קופת גמל להשקעה היא אפיק החיסכון שמאפשר בדיוק את זה – להיערך ליום סגריר או להגשים חלום בטווח זמן מיידי, וזאת מבלי לוותר על ניהול השקעות מקצועי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il