TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אירודרום מדווחת על השלמת עסקאות לרכישת מניות SGC ופעילות הביטחונית של NPO וכן על קבלת הזמנה מלקוח חדש


אירודרום
הרכישות יגדילו באופן משמעותי את הכנסות החברה וירחיבו את מעגל לקוחותיה
לדברי רועי דגני מנכ״ל ומייסד החברה, ״אירודרום ממשת את אסטרטגיית הצמיחה שלה ורוכשת שתי פעילויות מהותיות שירחיבו את פוטנציאל הצמיחה שלה לשווקים ויעדים חדשים.

רכישת SGC על השירותים הייחודיים שאותם היא מספקת בתחום הביטחוני והאזרחי, וכן רכישת הפעילות הבטחונית של NPO אשר פיתחה תוכנה מתקדמת וייחודית בשם "Next Plus", הפועלת בתחום ניהול ושיפור ביצועים (ERP), מגוונות את סל המוצרים והשירותים אותם מעניקה אירודרום ללקוחותיה ומשרתות את האסטרטגיה של החברה, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.״

1 למרץ 2021 - (ת״א:ארדמ) חברת אירודרום המתמחה ביישום פתרונות ושירותים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים, שירותי תפעול, הדרכה, אחזקה, הטמעת מערכות ופתרונות אימון מיוחדים לצד הקמת תשתיות ידע ותחזוקה בצבאות ברחבי העולם מעדכנת כי השלימה בהצלחה את עסקאות הרכישה המהותיות: בעלות על חברת SGC ואת פעילותה הבטחונית של NPO.

העסקאות כוללת בין היתר התקשרות בהסכם לרכישת פעילות ביטחונית באמצעות מוצר טכנולוגי מתקדם, לרבות זכויות ההפצה הבלעדיות, וכן הסכם אופציה לרכישת 51% בחברה ממנה רוכשת החברה את הפעילות הביטחונית, זאת בהמשך לדיווח אודות ההתקשרות עם החברות.

העסקאות צפויות להגדיל באופן משמעותי את הכנסות החברה, להרחיב את מעגל לקוחותיה ולאפשר לה להציע ללקוחותיה, הקיימים והעתידיים, שירותים ופתרונות נוספים, בין היתר טכנולוגים. כמו כן, החלו החברות בהגשת הצעות מחיר משותפות ללקוחותיהם.

עוד דווח, כי במסגרת השלמת העסקאות התקבלה בקרב SGC הזמנה מלקוח חדש. ההזמנה שהתקבלה הינה בסכום שאינו מהותי לחברה, אך בשלב זה הינה בגין ביצוע פיילוט בלבד.

במסגרת העסקאות, אירודרום רכשה את הבעלות המלאה בחברת SGC המתמחה בהעברת ידע, שירותים הנדסיים, הדרכה, תמיכה ושירותים טכניים ופיתוח אמצעי מציאות מועשרת, על ידי שימוש בטכנולוגיות מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR), עם התמחות בתחום הביטחוני;
וכן הודיעה כי רכשה את כל פעילותה הביטחונית של חברה מובילה המפתחת תוכנה מתקדמת וייחודית בשם "Next Plus", הפועלת בתחום ניהול ושיפור ביצועים (ERP), בייצור ואחזקה של מערכות צבאיות, בין היתר כלי טיס בלתי מאוישים ומערכותיהם. כמו כן התקשרה אירודרום בהסכם עם המוכרים במסגרתו ניתנה לחברה אופציה לרכוש 51% מ- NPO, החברה שפיתחה את תוכנת "Next Plus".

תיאור עסקת רכישת 100% ממניות SGC:
SGC הינה חברה פרטית העוסקת, בין היתר, בהעברת ידע, שירותים הנדסיים, הדרכה, תמיכה ושירותים טכניים ופיתוח אמצעי מציאות מועשרת על ידי שימוש בטכנולוגיות מציאות רבודה למטרות הדרכה עם התמחות בתחום הביטחוני. יצוין, כי SGC פועלת גם בשוק האזרחי, במקביל לפעילותה בשוק הביטחוני. בסל הפתרונות של SGC קיימים מעל 30 פתרונות הפרוסים על 5 תחומים עיקריים (כתיבה טכנית, תמיכה בהנדסה, הדרכה ותמיכה טכנית, למידה דיגיטלית והדרכה באמצעות מציאות מועשרת) ובכל אחד מהם אפשרויות מגוונות. ל-SGC ניסיון עשיר בניהול וביצוע חוזי העברת ידע ביטחוניים ואזרחיים בישראל ובעולם, לקהלים שונים ובשפות שונות.

SGC סיימה את 2020 עם הכנסות של כ- 9.7 מיליון ש״ח, רווח תפעולי מתואם של כ- 2.1 מיליון ש״ח. לחברה נכסים בהיקף של כ- 4.9 מיליון ש״ח והתחיבויות של כ- 3.6 מיליון ש״ח.

תיאור עסקת רכישת פעילותה הביטחונית של NPO ועסקת האופציה:
NPO הוקמה במאי 2019 ופיתחה מערכת מתקדמת שהינה תוכנה בשם "Next Plus" אשר מלוא הזכויות בה (קנייניות ואחרות) הינן בבעלותה המלאה של NPO .

Next Plus הינה תוכנה ייחודית בתחום שיפור ביצועים בייצור ואחזקה של מערכות צבאיות ואזרחיות מורכבות, ובין היתר כלי טיס מאוישים ומערכותיהם NPO מעניקה ללקוחותיה, בארץ ובעולם, רישיונות שימוש בתוכנה, לרבות שירותי תמיכה, תחזוקה והטמעה. בין לקוחותיה של NPO יש לקוחות רבים, לרבות, יצרניות ביטחוניות וצבאות שונים, בארץ ובחו"ל, וכן לקוחות בשוק האזרחי.
אירודרום רכשה מ-NPO את פעילותה בתחום הביטחוני, קיימת ועתידית, ובכלל זה את כלל ההתקשרויות עם לקוחות הפועלים בשוק הביטחוני בישראל ובחו"ל. ההסכם כולל גם הסדרת שיתוף פעולה בין NPO ו- SGC, הן בשוק הביטחוני והן בשוק האזרחי, היות ופעילויותיהן סינרגטיות אחת לשנייה.

לינק לאתר החברה: https://www.aerodrome-ops.com/
לינק לאתר SGC: https://sgc.co.il
לינק לאתר NPO: https://nextplus.io/he

אודות אירודרום:
אירודרום, פועלת בזירה הביטחונית ומתמחה ביישום פתרונות ושירותים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים. החברה מספקת שירותי תפעול, הדרכה, אחזקה, הטמעת מערכות ופתרונות אימון מיוחדים לצד הקמת תשתיות ידע ותחזוקה בצבאות ברחבי העולם. החברה שמה לעצמה כיעד להיות החברה הגדולה והמשפיעה בעולם לפתרונות טכנולוגיים ושירותים בתחום כלי טיס בלתי מאוישים ומערכותיהן התומכות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il