TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטיקספיי קומיוניקיישנס תגייס 325 מיליון שקל


שבב
בהנפקה ראשונית בתל-אביב לפי שווי חברה צפוי של כ-1.4 מיליארד שקל
סטיקספיי פיתחה דור חדש של שבבים ומוצרים בתחום תקשורת הלוויינים
צמיחה של 50% בהכנסות ב-2019, טרום מגפת הקורונה, ל-30 מיליון דולר;
קיבלה תמיכה בפיתוח מוצריה מסוכנות החלל האירופאית בהיקף של 60 מיליון דולר
צופה צמיחה על רקע הגידול בביקוש למערכות תקשורת המבוססות על לוויינים קטנים על רקע שיגורם הצפוי של אלפי לווייני LEO בשנים הקרובות
צבר ההזמנות עומד על 17.5 מיליון דולר

חברת סטיקספיי קומיוניקיישנס (SatixFy), מובילה טכנולוגית בפיתוח וייצור דור חדש של שבבי סיליקון מתקדמים למודמים ואנטנות ומספקת פתרונות מקצה לקצה של מוצרים ומערכות לתעשיית התקשורת הלוויינית, הגישה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונה של מניות ורישום למסחר בבורסה לניירות ערך של תל אביב. החברה מתכוונת לגייס 325 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ- 1.4 מיליארד שקל.

השבבים המתקדמים של החברה והמערכות שפיתחה ישמשו למגוון רחב של שירותי תקשורת בפס רחב, תקשורת wifi במטוסים (IFC), חיבוריות אינטרנט לווייני, תקשורת לציים ניידים (יבשתיים וימיים) ומערכות תקשורת לווייניות המבוססות על הדרישה הגוברת ללווייני LEO ו-MEO, שווקים פוטנציאליים הנאמדים במיליארדי דולרים. מערכות המבוססות על השבב הראשון של החברה, ה-SX-3000, נמכרו למספר לקוחות והובילו משנת 2018 למכירות בהיקף מצטבר של 55 מיליון דולר. בין לקוחותיה של סטיקספיי, חברת Airbus, המשתתפת במימון הפיתוח של אחד השבבים המתקדמים של החברה שנועד למתעד תקשורת לווייני. לסטיקספיי הסכם שותפות עם STE העולמית בתחום התעופה המסחרית המחזק מאוד את יכולות המכירה של החברה. סטיקספיי צמחה ב-2019, טרום מגפת הקורונה, ביותר מ-50% בשנה למחזור מכירות של כ-30 מיליון דולר.

סטיקספיי הוקמה ב-2012 על ידי היזם ואחד המומחים הטכנולוגיים המובילים בעולם בתחום הלוויינות, יואל גת, המשמש כיו"ר ומנכ"ל החברה. מיום הקמתה גייסה החברה כ-40 מיליון דולר וקיבלה עד כה מעל 60 מיליון דולר מענקים מסוכנות החלל האירופאית. החברה מפתחת ומייצרת מוצרים מתקדמים וטכנולוגיות המשמשים בשלבי הפיתוח והייצור של מערכות תקשורת לווייניות, ומוצריה מתאפיינים ביתרון תחרותי, בדגש על עלות, גודל פיסי, משקל וביצועים, ומבוססים על טכנולוגיות פרי פיתוחה ובבעלותה הבלעדית. שבבי התקשורת של החברה מהווים מרכיב מרכזי בכל רכיבי מערכות התקשורת הלווייניות – ציודי משתמשי קצה קרקעיים, מתעדי תקשורת בלוויין ורכזת הרשת על הקרקע.

על רקע שיגורם הצפוי של אלפי לווייני LEO בשנים הקרובות, נוצר צורך דחוף באנטנות סורקות אלקטרונית, כך שניתן יהיה להבטיח תקשורת רציפה ובאיכות גבוהה במעבר מלוויין אחד לאחר. במסגרת פרויקט שאופיין בחברה, בניהול ובמימון רשות החלל האירופאית, סטיקספיי פיתחה אנטנה סורקת אלקטרונית ייחודית שתספק מענה לניהול מספר רב של אלומות שידור וקליטה בכל גודל. סטיקספיי מפתחת פתרון מסוג זה עבור חברת OneWeb, המקימה רשת תקשורת לווייני LEO גלובאלית שתספק שירותי קישוריות לממשלות, עסקים וקהילות בכל העולם. פיתוחים אלו נועדו עבור הדור הבא של מתעדי התקשרות וציוד משתמשי הקצה.

מעבר התעופה האזרחית לשימוש במשאבי לווייני ה- LEO החדשים יעניק יתרון למעבר לשימוש באנטנות סורקות אלקטרונית. שימוש באנטנות מכניות המקובל כיום, הוא כמעט בלתי אפשרי ברשת שמופעלת על לוויני LEO. האנטנות הסורקות אלקטרונית המפותחות על ידי סטיקספיי מאפשרות שימוש בו זמנית בלווייני LEO ולוויינים רגילים. שיתוף הפעולה עם חברת STE הסינגפורית באמצעות הבעלות המשותפת ב- Jet-Talk, נותנת לסטיקספיי יתרון בתחום התעופה המסחרית.

בנוסף, סטיקספיי מפתחת פורטפוליו שבבים רחב. במסגרת זו, Airbus משתתפת בפיתוח שבב חדש של סטיקספיי, SX-4000, בהיקף כולל של כ-14 מיליון דולר והשקעה נוספת של 3 מיליון דולר עבור פיתוח תוכנה ספציפי לצרכיה ומנהלת מו"מ עם סטיקספיי להסכם רכש לשבבים ראשונים.

סטיקספיי מפתחת עבור לקוחותיה מסופי תקשורת לוויינית המבוססים על שבבי המודם שפיתחה לאספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידים ונייחים. סטיקספיי נמצאת במו"מ מתקדם עם אחד המפעילים של מערכות לווייני LEO למכירת מודמי תקשורת למגזר הקרקעי של מערכות התקשורת של המפעיל ולהערכת החברה ההסכם צפוי להיחתם במהלך החציון הראשון של 2021 והיקפו נאמד בכ-30 מיליון דולר, מתוכו הסכם ראשוני להתנעה מידית של ההתקשרות כבר התבצע בפברואר 2021 בהיקף ראשון של 4 מיליון דולר.

סטיקספיי צמחה ב-50% ב-2019 לסך מכירות של 30 מיליון דולר. בשנת 2020, בהשפעת מגפת הקורונה, ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-5.5 מיליון דולר וצפויות להיות בהיקף דומה גם במחצית השנייה של השנה. חרף השפעות הקורונה על התעופה העולמית, ולאור הגידול בהיקפי הפרויקטים, סטיקספיי לא פיטרה ולא הוציאה את עובדיה לחל"ת, ולמעשה הגדילה את מצבת כוח האדם בכ-20 אנשי פיתוח נוספים. נכון למועד פרסום תשקיף החברה, סך צבר ההזמנות של סטיקספיי גדל ונאמד בסך 17.5 מיליון דולר.

תמורת ההנפקה תשמש את החברה בעיקר למימון פעילות המחקר והפיתוח ולחיזוק מערך השיווק והמכירות, בדגש על שוק היעד המרכזי בארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il