TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הענקית סיגייט נכנסת לתחום הענן לאחסון‎


סיגייט (Seagate)
חברת סיגייט הכריזה על השקת שירות Lyve™ Cloud – פלטפורמת אחסון בענן לארגונים עם היקף נתונים גדול במיוחד
חברת האחסון וניהול המידע, סיגייט (Seagate Technology), הציגה היום את Lyve™ Cloud, פלטפורמת איחסון - כשירות בענן במתכונן של איחסון בלבד (storage-only). השירות מיועד לגופים, חברות וארגונים עם היקפי מידע ונתונים גבוהים במיוחד שצריכים לאחסן אותם לצורכי אחסון בלבד ולא לשימוש יומיומי ומחפשים חלופה פשוטה, יעילה וזולה מהפתרונות הקיימים היום בשוק.

שירות ה-Lyve™ Cloud מאפשר למשתמשים ליהנות מרמת אבטחה גבוה ופרטיות, לצד הצפנה, ללא תשלום על הוצאת הנתונים, באופן שמוזיל את השירות באופן משמעותי. הוא נבנה במיוחד מתוך מחשבה על לקוחות בעלי מסדי נתונים גדולים, ונועד לייעל ולהקל על השימוש וההוצאה שלהם, באמצעות חומרה מודולרית ופתרונות תוכנה שפועלים בסינרגיה. בשירות החדש זמין תחילה בארה"ב וצפוי להיות זמין בעתיד גם במדינות נוספות.

השירות החדש של סיגייט תוכנן כך שייתן פתרון פשוט, אמין ויעיל המאפשר לאירגונים למצות את הערך של מערכי הנתונים העצומים שבידיהם.Seagate משתפת פעולה לצורך כך עםEquinox , חברת התשתית הדיגיטלית העולמית, על מנת להעניק נגישות ל- Lyve™ Cloud ליותר לקוחות. שיתוף הפעולה הזה יאפשר הזדמנויות חיבור לשירותי ענן נוספים והתרחבות גיאוגרפית.

ראבי נאיק, סמנכ"ל פתרונות אחסון בכיר ומנהל טכנולוגיות מידע בסיגייט, הסביר היום כי שירותי הענן הינם המשך ישיר שנועד להמשיך את ההובלה של סיגיט בכל הקשור לפתרונות אחסון לכמויות עצומות של מידע: "אנו מציעים שילוב של חדשנות כונני דיסק קשיחHDD עם הכרות מעמיקה של תעשיית האחסון, כדי לעזור ללקוחותינו למצות את הפוטנציאל של המידע רב הערך שברשותם". על פי דו"ח Rethink Data של Seagate , כ- 68% מן המידע הנמצא ברשותם של אירגונים עומד ללא שימוש. על ידי אספקת פתרון איחסון ענן יעיל חסכוני בסמוך למקום בו מיוצר המידע, Lyve™ Cloud מאפשר לארגונים לאחסן ולהפעיל את המידע בקנה מידה גדול, בבטיחות וביעילות.

אודות סיגייט
סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il