TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ממחצית מבני 34-18 גרים עם ההורים. החצי השני נתמך על ידם.


חיים אטקין-שמאי מקרקעין
"קדחת הדיור הפנדמית" – וריאנט כלכלי חדש, מוטציה מדבקת ששוטפת את העולם והגיעה גם לכאן
חיים אטקין – שמאי מקרקעין | 25/2/21, 09:44
בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון
הודעת הלמ"ס מאמש כי מחצית מבני ה- 18-34 גרים אצל ההורים זכתה לשלל הסברים מהם נעדר ההסבר בדבר הפגיעה ב"תחושת הערך העצמי" של מי שזהו מצבו, עניין שמשפיע וישפע על עתידם ועתיד המדינה.

"קדחת הדיור הפנדמית" ששוטפת את העולם מזניקה את מחירי הדירות בקנדה, ארה"ב, אנגליה, ארה"ב ועוד מדינות נמצאת גם כאן רק תרחיק עוד יותר את הדור האבוד מהיכולת לרכוש דירה ובועת הנדל"ן הנשמרת כאן באדיקות תוכל להמשיך להתקיים ולאיים על היציבות הפיננסית.

מההודעה ניתן ללמוד כי הביקוש לדירות יקטן בשל התרחבות התופעה בכלל ודחיית נישואים בפרט, עניין שיכול אולי להביא להקטנת הביקוש לרכישה ושכירות.

חלק לא מבוטל מהחצי השני של אלו שאינם גרים אצל ההורים, קיבלו מההורים סיוע נדיב ליצירת הון עצמי לצורך רכישת דירה וחלקם אפילו נתמכים עדיין בקבלת עזרה כספית במצוקות כספיות המתעוררות אצלם.

"קדחת הדיור הפנדמית" הוא וריאנט כלכלי חדש ומדבק מאד, מוטציה ששוטפת את העולם והגיעה גם לכאן. מחירי הדירות בארה"ב, ניוזילנד, קנדה, בריטניה ועוד מדינות זינקו ומזנקים והדבר מדאיג ומדיר שינה מהמערכת הפיננסית והבנקאית בהם שכן מקור הפנדמי הוא בציפייה לעליית מחירים מה שיכול אולי להעיד גם על התפתחותה של בועת מחירים גם במדינות אלו.

כתב: חיים אטקין – שמאי מקרקעין, מייסד ובעלים של בית שמאי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il