TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Quicklizard תחל להיסחר הבוקר בבורסת תל אביב


Quicklizard
החברה המתמחה בטכנולוגיית בינה מלאכותית לתמחור דינמי של מוצרים, גייסה 45.5 מיליון ש״ח לפי שווי חברה של 109 מיליון ש״ח לפני הכסף. החברה תיכנס למדד תל אביב-טק עילית
לדברי פיני כהן מנכ״ל החברה, ״קוויקליזראד מאמינה כי באמצעות רישום המניות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב תוכל להגשים את חזונה.

קוויקליזארד הינה חברה גלובאלית אשר מוכרת בלמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם, הכסף שגייסנו ישמש אותנו להתרחבות גלובלית וחדירה לשווקים חדשים, להאצת פיתוח המוצרים ולגיוס צוות איכותי נוסף על מנת להציף ערך למשקיעים שלנו.


אנחנו שמחים לקחת חלק מזירת המסחר המובילה בישראל ומתחייבים להמשיך לעבוד למען משקיענו ולקוחותינו על מנת לאפשר לעסקים בינוניים וגדולים לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר ובכך להגביר את הרווח וההכנסות של בית העסק הן באון ליין והן באוף-ליין.״



ישראל, 21 לפברואר 2021 (ת״א: קלרד): חברת Quicklizard, חברת בינה מלאכותית בתחום תמחור מוצרים לחנויות קמעונאיות או חנויות תחל להיסחר בבורסת בתל אביב היום, תחת הסימול קלרד (QLRD). קויקליזארד גייסה 45.5 מיליון ש״ח, מתוכם 2 מיליון ש״ח מהציבור, לפי שווי חברה של 109 מיליון ש״ח לפני הכסף. החברה צמחה ב-75% בשנת 2020 לעומת שנת 2019 ובעלת רווח גולמי של מעל ל-70%. מניותיה, יחלו להיסחר הבוקר לציבור הרחב, את ההנפקה הובילו אוריון חיתום.

Quicklizard, מפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AI לתמחור דינמי בענן. המערכת של Quicklizard מטייבת מידע כלכלי לכדי החלטות עסקיות מושכלות במטרה להגביר את הרווח וההכנסות של אתר האון ליין או החנות הקמעונאית ולמצות את הפוטנציאל המסחרי באון-ליין ובאוף-ליין.

הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת ומנתחת מידע ממגוון מקורות באמצעות מנוע תמחור המבוסס על בינה מלאכותית (AI) משולב חוקה לתמחור אופטימאלי בזמן אמת משלושה מקורות מידע מרכזיים:

1. נתונים בקשר למוצר, כגון מלאי ועלויות המוצרים וכו׳, הנאספים מהמערכות התפעוליות של הלקוח.
2. מידע על מחירי מוצרים של המתחרים בערוץ האון ליין.
3. נתונים בקשר להתנהגות הקונים כגון כמות יחידות נמכרת בכל רגע נתון, הכנסות וביקושים אשר נאספים בזמן אמת ממערכות האנליטיקה של הלקוח.
נתוני המידע נכנסים למנוע התמחור, אשר מבוסס בינה מלאכותית (AI) , המייצר המלצה למחיר חדש, כאשר תדירות המלצות המחיר (מספר פעמים ביום, מידי יום, או מידי מספר ימים) הינה לפי הגדרות הלקוח.


המחיר החדש/המבצע העדכני מעדכן בזמן אמת את המערכות התפעוליות של הלקוח ובמקביל עובר לערוצי המכירה השונים באופן אוטומטי, תהליך זה מבוצע באופן חזרתי.
החברה פעילה כיום כמעל ל-20 מדינות כאשר מרבית לקוחותיה הינן חברות B2C אשר מוכרות מוצרים ושירותים באופן מקוון (Online) וכן בחנויות פיזיות, ממגוון תחומי פעילות, כגון אלקטרוניקה, מזון, DIY, אופנה, ספרים, ספורט, פארמה, חנויות כל-בו וקמעונאי נישה. הפלטפורמה שפיתחה החברה מתאימה בצורה גנרית לכלל תחומי פעילות הקמעונאות.
כיום, מרבית הקמעונאיים פועלים בדרך של קבלת החלטות על מחיר מוצרים ומבצעים באופן ידני תוך שימוש בקבצי אקסל, ולא באמצעות מערכות ייעודיות לכך; בעזרת הטמעת הפלטפורמה שפיתחה Quicklizard, יכולים לקוחותיה להתקדם בתוך 30 ימי עסקים בלבד ממועד הטמעת הפלטפורמה, לתמחור אוטומטי חכם ודינמי. בנוסף על כך, לקוחות החברה יכולים לבחור את שיטת התמחור המתאימה ולאפיין את צרכיהם.


החברה, הינה הראשונה בישראל המודדת את תוצאותיה באמצעות מודל הכנסה שנתית מתחדשת (ARR), מדד תפעולי המייצג את הערך החוזר של כל החוזים באופן מנורמל לתקופה של שנה כנהוג בחרות SaaS הנסחרות בנאסד״ק. במבט לפני שנים, ההכנסות השנתיות המתחדשות של החברה עלו באופן אקספוננציאלי בין השנים 2018-2020, מ-0.8 מיליון דולר ל-2.8 מיליון דולר בשנת 2020.


בשנתיים הקרובות מתעתדת החברה להגדיל בצורה משמעותי את מספר ערוצי שיווק ומכירות הן על ידי גיוס אנשי מכירות באופן גלובלי, והן באמצעות הרחבת מערך המפיצים הקיים של החברה. כמו כן תשקיע החברה בפעילויות שיווקיות נרחבות ביבשות אירופה וארה״ב.
כמו כן מתעתדת החברה להשקיע בהמשך פיתוח יכולות הבינה מלאכותית של החברה (AI) להגברת יכולות האופטימיזציה הקיימות ולמקסום הרווחיות של לקוחותיה.


Quicklizard מעסיקה כיום כ-35 עובדים וצפויה להכפיל בקרוב את כמות העובדים בדגש על מכירות ושיווק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il