TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליאת טננהולץ מונתה ל-VP תחום מיזוגים ורכישות במטריקס


ליאת טננהולץ צילום - ענת גבע שרון
והצטרפה באופן רשמי להנהלה הבכירה של החברה. תהיה אחראית על כל תהליכי המיזוגים והרכישות בחברה
ליאת טננהולץ (36) מונתה ל-VP תחום מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה באופן רשמי להנהלה הבכירה של החברה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על כל תהליכי המיזוגים והרכישות בחברה, ובכללן בחינת חברות פוטנציאליות למיזוגים ורכישות בארץ ובחו"ל, איתור תחומים והזדמנויות נכונות עבור מטריקס לביצוע מיזוגים ורכישות ופיתוח עסקי, ניהול תהליך המשא ומתן המשפטי והמסחרי, בדיקת נאותות (Due Diligence) וזיהוי החברות ששילובן ביחידות העסקיות במטריקס יהווה תשתית לצמיחה ולהרחבה של היחידה הקולטת והנקלטת בעתיד.

כפי שתחום המיזוגים והרכישות לא חדש למטריקס, הוא גם לא זר לטננהולץ שעוסקת בעולמות הללו כבר תקופה ארוכה, ובכלל זה בשלוש השנים האחרונות במטריקס. טננהולץ עוסקת בתחומי פיתוח עסקי וביצוע עסקאות שונות בארץ ובחו"ל במשך כ-12 שנה. בין תפקידיה הקודמים היא הייתה מנהלת פיתוח עסקי בנאוויטס פטרוליום, אחראית באמדוקס על היבטים מסחריים –פיננסיים בעסקאות גדולות באירופה, רואת חשבון ועורכת דין במחלקת המיסוי הבינלאומי של KPMG סומך חייקין ובכלל זה מנהלת המס של חברת בטר פלייס. טננהולץ משמשת כיום גם כדירקטור חיצוני בחברת נאוויטס בקסקין מימון.

מטריקס בנויה ממארג של מעל 80 חברות וזרועות עסקיות שהצטרפו לפעילותה במהלך 20 שנות קיומה. מינויה של טננהולץ הינו עוד נדבך משמעותי באסטרטגית הצמיחה של מטריקס באמצעות מיזוגים ורכישות בתחומים המסייעים לפעילויות הרבות של החברה להמשיך להתרחב ולהתפתח. רק בשנה האחרונה השלימה החברה שתי עסקאות גדולות נוספות כאשר רכשה את חברת גסטטנרטק, החברה המובילה בישראל בתחום המיכון המשרדי, בתמורה לכ-50 מיליון ₪, ובמיליוני דולרים נוספים את חברת RightStar האמריקאית, המספקת שירותי פתרונות IT מתקדמים.

טננהולץ למדה מתמטיקה וכלכלה באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ולזכותה שני תארים בהצטיינות במשפטים וראיית חשבון מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "המינוי של ליאת מהווה דוגמה נוספת לאפשרויות ההתפתחות האישית והמקצועית שפתוחות בפני עובדי מטריקס לאורך כל שנות קיומה. אני גאה על הצטרפותה של ליאת כחברת הנהלה. היא מביאה עמה ניסיון עשיר באיתור הזדמנויות עסקיות נכונות ויכולות איכותיות בניהול ותכנון אסטרטגי בתחום אשר מהווה מנוע צמיחה מרכזי בפעילותה של מטריקס. אני בטוח שהיא תוכל לנצח בהצלחה על כל האתגרים שצפויים לנו בתהליכי המיזוגים והרכישות שאנחנו עוד עתידים לבצע בשנים הבאות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il