TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פמי משדרגת את רפואת העור בישראל


shutterstock
עם הבינה המלאכותית של DermaDetect ונערכת להטמיע את היישום גם עבור 68 מיליון מבוטחי שירות הבריאות הלאומי בבריטניה (NHS)
הטכנולוגיה החדשנית, מבוססת AI , חוסכת מהפציינט את הצורך להגיע לקליניקה תוך שהיא אף משפרת את יכולת האבחון ומאפשרת לרופאים לקבל החלטות קליניות וטיפוליות בדיוק מירבי. יתרון בולט נוסף – זמן ההמתנה למענה מרופא העור התקצר מכ – 4 שבועות לפחות מ-48 שעות.

משבר הקורונה והנחיות הריחוק החברתי הביאו לזינוק אדיר בביקוש לשירותי רפואה מרחוק. מאז תחילת משבר הקורונה ביצעה פמי יותר ממיליון ייעוצים רפואיים און ליין. לנוכח העובדה שזמני ההמתנה לתורים לרופאים מומחים, אורכים לעיתים שבועות ובמקרים מסויימים אף חודשים, פמי - שהקימה את התשתית הלאומית לרפואה מרחוק עבור בתי חולים, קופות חולים, חברות ביטוח וארגונים ומעסיקים גדולים, מטמיעה בפלטפורמות הטלמדיסין שלה חידושים טכנולוגיים שמנגישים את רפואת המומחים גם בתחומים שנתפסו עד כה כמחייבים מפגש פיזי בין הפציינט לרופא שלו, וכעת פמי משדרגת גם את רפואת העור בישראל.

יישומי ה-AI של DermaDetect שמוטמעים בפלטפורמת הרפואה מרחוק (טלמדיסין (של פמי, מאפשרים למטופל למלא שאלון דרמטולוגי חכם, לצלם את הבעיה הרפואית בטלפון הנייד, להעלות את התמונה באמצעות אפליקציה משוכללת למאגר מידע שמפעיל אלגוריתמים ייעודיים. הבינה המלאכותית מסייעת לרופא לפענח את הבעיה ממנה סובל המטופל ברמת דיוק גבוהה במיוחד ובזמן קצר. המערכת לומדת מדוגמאות שנשלחות מכל העולם ושולחת את הנתונים לרופא יחד עם המלצה לפענוח. נתוני השימוש של המערכת מוכיחים כי בכ-80% מהמקרים, ניתן לחסוך את הצורך במפגש פיזי עם רופא. יתרון בולט נוסף – זמן ההמתנה למענה מרופא העור התקצר מכ- 4 שבועות בממוצע לפחות מ-48 שעות.

אטל מולכו פיליבה, מנכ"לית FEMI מציינת כי "שיתוף הפעולה עם DermaDetect מצטרף לשורה ארוכה של שיתופי פעולה ופיתוחים טכנולוגים מתקדמים שאנו מטמיעים במערכי הטלמדיסין של פמי עבור לקוחות בתי החולים, קופות החולים וארגונים גדולים במשק הישראלי. הפתרונות שלנו הוכחו כבטוחים יותר בימים אלו של הכרח בריחוק חברתי - הן לצוותים הרפואיים והן לפציינטים, והופכים את השירות הרפואי המקצועי לנגיש וזמין יותר לכולם" אומרת מנכ"לית פמי ומדגישה "אנחנו גאים להוביל את פתרונות העתיד בעולם הבריאות ובאמצעות רפואה איכותית ושוויונית ,שכן באמצעות הטלמדיסין והבינה המלאכותית לא רק שאנו פועלים 24/7 אלא אף ביטלנו, למעשה, את מחסום הריחוק הגיאוגרפי מפציינטים שגרים בפריפריה". מולכו פיליבה חושפת כי לאור הצלחת היישום בישראל והעובדה שפמי שייכת לקרן בריאות בינלאומית, פמי נערכת כעת להטמיע את היישום גם עבור 68 מיליון מבוטחי שירות הבריאות הלאומי בבריטניה (NHS).

מייסד ומנכ"ל DermaDetect, יוג'ין דיקר מציין: ״שיתוף הפעולה עם פמי סולל את הדרך לסטנדרט חדש בשרותי הרפואה המשפר משמעותית את איכות וזמינות הטיפול הרפואי. בעזרת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית שפיתחנו והטמענו על גבי הפלטפורמה של פמי, אנחנו מציעים מודל מהפכני - שירות רפואת עור מרוחק, הזמין 24/7 , על גבי הסמארטפון של המטופל, שמאפשר מסע מטופל מלא מרגע גילוי הבעיה עד פתרון טיפולי מלא, וזאת בלי לקבוע תור ובלי לצאת מהבית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il