TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסל סולושנס – סיכום הרבעון השלישי 2020


רונן שור - מנכל החברה צילום: תקשורת
ההכנסות הוכפלו והרווח הנקי המתואם גדל פי 2.5 יחסית לרבעון המקביל בשנה שעברה ולרבעון קודם
הרבעון השלישי של השנה התאפיין בהגדלה משמעותית בהכנסות, גידול ניכר ברווח הנקי המתואם, זכיה במכרזים משמעותיים בארץ ובחו"ל, עיבוי האיתנות הפיננסית ורכישת חברות במסגרת אסטרטגיית הצמיחה
אקסל סולושנס סיימה את הרבעון השלישי של 2020 בהכנסות של כ-21.1 מיליון ש"ח לעומת הכנסות של כ-10 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם בכ-3.7 מיליון ש"ח לעומת כ-2.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-1.2 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-0.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד ואילו הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-1.1 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-0.46 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד וכ- 0.44 מיליון ש"ח ברבעון השני של השנה.
הקבוצה זכתה במהלך הרבעון במספר מכרזים אצל מפעילי טלקום לאספקת מוצרי תקשורת. בין היתר חתמה החברה על הסכם לאספקת ציוד רשת ביתי של נתבי VDSL בהיקף של כ-16 מיליון דולר ל-3 שנים, הסכם לאספקת נתבי Fiber בהיקף של כ-14 מיליון דולר ל-3 שנים ומכרז של אספקת פתרונות סייבר של בלקברי למפעיל טלקום גדול באפריקה בהיקף של כ-1.3 מיליון דולר.
במהלך הרבעון השלישי גייסה החברה כ-13 מיליון ש"ח (ובסה"כ כ-25 מיליון ש"ח מתחילת השנה) דבר שבא לידי ביטוי בחיזוק האיתנות הפיננסית של החברה ונזילותה לסוף ספטמבר 2020, כאשר ההון עצמי מסתכם בכ-28 מיליון ש"ח ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי מסתכם בכ-4 מיליון ש"ח.
בנוסף לכך השקיעה החברה במסגרת האסטרטגיה לרכישות ומיזוגים, כ-3.5 מיליון ש"ח ברכישת 60% מחברת AOS פתרונות משרד מתקדמים (כאשר חלק מהתמורה בוצע בהקצאת מניות של החברה) עימה יש לה סינרגיה בתחומי הפעילות ולאחר תאריךהמאזן חתמה על הסכם השקעה לרכישת 50.1% בחברת אי.בי.אי אקטיב תמורת סך של כ- 4.2 מיליון ש"ח והקצאת כ-5 מיליון מניות של החברה. אי.בי.אי אקטיב מהווה שותפה של אקסל סולושנס בעסקי הסייבר.
רונן שור, מנכ"ל החברה אומר: "החברה מממשת את האסטרטגיה שלה בהרחבת הפעילות ובמימונה. החברה ערוכה כיום לעליית מדרגה נוספת בפעילות שתביא לידי ביטוי את החוזים שנחתמו עם ספקי התקשורת בארץ ובחו"ל. במקביל אנחנו ממשיכים במדיניות של איתור אפשרויות למיזוגים ורכישות כפי שעשינו ברכישת חברת AOS וחברת אי.בי.אי אקטיב"
אודות אקסל
קבוצת אקסל עוסקת בייבוא, הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה, ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של הדברים (IOT) ושירותי אבטחת מידע ושירותי ענן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il