TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס המעסיקים השנתי של מיטב דש התקיים בהשתתפות מנכלים מובילים במשק


כנס מעסיקים מיטב דש 2 צילום דרור סיתהכל
שיתפו באתגרים ובהזדמנויות שבמציאות הקורונה
• אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש: "אם החיסונים יצליחו אני אופטימי ביחס ל 2021. אנחנו יותר מודאגים מחברות קטנות ובינוניות שלא יגיעו לצד השני של הנהר וצריך לעזור להם"
• אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל "ברגע שמדינה מחליטה לסגור בתי מלון, יש חשיבות אדירה למתן סיוע מיידי. מה עוד שבחלק מהמדינות קיבלו בתי המלון פטור מיידי מארנונה עד לסוף השנה בעוד שבישראל קיבלנו פטור לשלושה חודשים"
• אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום: "הדבר הראשון שאנחנו מסתכלים עליו זה הלקוח. בזה אנחנו נבחנים. הלקוח בימים של מגיפה וסגר בהם הוא נמצא הרבה שעות בבית וצריך סלולר, אינטרנט וטלוויזיה"

מאות משתתפים מהארגונים המובילים במשק, ובהם לקוחות מיטב דש התאספו הבוקר לשעה של דיון ופאנלים בזום, בהנחיית יעקב אילון, במסגרת הכנס השנתי של מיטב דש למעסיקים. בפאנל המרכזי התייחסו המשתתפים ובהם איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל, אבי גבאי מנכ"ל סלקום, ואילן רביב מנכ"ל מיטב דש לשאלה האם אנו בדרך למציאות של "עסקים כרגיל"?

אבי גבאי מנכ"ל קבוצת סלקום שנכנס לתפקידו חודשיים לפרוץ פרוץ המגפה בארץ אמר: "אחרי שקיבלנו הוראה ממנכל משרד התקשורת להוריד בכ-30% את מצבת כוח האדם והבנו שאנחנו הולכים לתקופה משברית, החלטנו להערך, להגדיל עוד יותר את ההשקעה בתשתיות, לחזק את שירות הלקוחות ובעיקר להתחיל לעבוד מהבית".
אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל דיברה על חשיבות מהירות התגובה: "זמן זה כסף, והיה עלינו לפעול נכון ובמהירות כדי מצד אחד לסגור את בתי המלון אך גם להערך מראש למועד הפתיחה שלהם, כשזו תגיע. נאלצנו להוציא לחל"ת 8000 עובדים באופן ישיר, ולסייע להם לקבל מהמדינה את מה שהם זכאים לו". כרשת שמנהלת גם בתי מלון ברחבי העולם, נתנה אביה השוואה בין הסיוע של מדינת ישראל לזו של אחרות :"ברגע שמדינה מחליטה לסגור בתי מלון, יש חשיבות אדירה למתן סיוע מיידי. ההבדל הגדול בין ישראל לבין מדינות אחרות הוא זמן התגובה והיקפה; מה עוד שבחלק מהמדינות קיבלו בתי המלון פטור מיידי מארנונה עד לסוף השנה בעוד שבישראל קיבלנו פטור לשלושה חודשים".
אילן רביב מנכ"ל מיטב דש דיבר על האתגר של בית השקעות שצריך לדאוג לעובדיו, וללקוחותיו וגם לניהול של כ- 130 מיליארד שח; "היום בניגוד למשברים קודמים, לכלים הדיגיטליים היה תפקיד מרכזי. המשבר הוציא מיליון ישראלים לחל"ת, ואי אפשר לשלם הפרשות פנסיוניות לעובד בחל"ת. אנחנו בתי ההשקעות, כולל הרגולטור, עובדים שנים על חינוך פיננסי במטרה להסביר את חשיבות החיסכון הפנסיוני, ולפתע המדינה מאפשרת למשוך כסף מקרנות השתלמות. זו טעות חמורה. לזכות החוסכים והמעסיקים ייאמר שכמות המשיכות היתה קטנה וזה מראה על בגרות גדולה של הציבור".
אבי גבאי הוסיף: "הדבר הראשון שאנחנו מסתכלים עליו זה הלקוח. בזה אנחנו נבחנים. הלקוח בימים של מגיפה וסגר בהם הוא נמצא הרבה שעות בבית, וזקוק לסלולר, אינטרנט וטלוויזיה. השימושים עולים וההכנסות יורדות. הלקוח כיום הוא שונה מבעבר; הוא צריך יותר את השירותים שלנו ואין לו סבלנות, ולכן אנחנו משקיעים הרבה מאוד בסיבים אופטיים ובהרחבת הרשת".
במבט קדימה הוסיפה אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל כי היא צופה שתיירות הפנים תמשיך להתחזק, ובמקביל, יתחזק הפאן הטכנולוגי בכל התחומים".
אבי גבאי מנכ"ל קבוצת סלקום, אמר כי: "הכלכלה היא האנשים, ואני פחות אופטימי לגבי הכלכלה. הגיבורים האמיתיים הם העובדים שלנו שעובדים קשה יותר ובאי וודאות".
אילן רביב מנכ"ל מיטב דש סיכם ואמר כי "אם החיסונים יצליחו אני אופטימי ביחס לשנת 2021. יש סקטורים כמו התיירות שיש להם לאן לעלות. אך אנחנו יותר מודאגים מחברות קטנות ובינוניות שלא יגיעו לצד השני של הנהר ולהם צריך לעזור. מדובר בעסקים קטנים שמעסיקים חלק גדול מהאוכלוסיה. יחד עם זאת, הריבית אפסית ואני מניח שהיא תשאר נמוכה וזה גורם לנו להיות אופטימיים על שוקי המניות בעולם".
רונן טוב, המשנה למנכ"ל מיטב דש ויו"ר חברת הפנסיה והגמל דיבר על העליה הרציפה בתוחלת החיים וסביבת הריבית הנמוכה ששחקה דרמטית את הפנסיה. מאז 2004 ועד היום נשחקה הפנסיה (לבן 30 עם שכר של כ- 10,000 ₪) בכ-45%!. לדברי רונן טוב "אחת הדרכים המרכזיות לצמצום הפגיעה בפנסיה היא הצטרפות לקרנות הפנסיה הנבחרות, שיכולה להוסיף לפנסיה הצפויה כ-15%, פער שנוצר מגביית דמי ניהול מוזלים מהחוסכים".
בפאנל השני שבו השתתפו אלי כרמון סמנכ"ל תפעול וכספים מיקרוסופט, אלירן בן שלום מנהל גלובלי טאבולה, משה הריס מוביל חדשנות בתחום משאבי אנוש טוב ונתי לרנר ראש מנהל משאבי אנוש בעיריית ראשון לציון. המשתתפים דנו במציאות של עבודה תחת קורנה שחייבה התאמות, ולעיתים חישוב מסלול מחדש תוך כדי תנועה, ועל "ארגז הכלים" המותאם למציאות החדשה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il