TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חטיבת הסייבר של קבוצת SQLink חתמה הסכם שת"פ מקצועי עם ReviveSec

CyberLink מקבוצת SQLink, הודיעה היום כי חתמה על הסכם שת"פ מקצועי עם חברת ReviveSec, המתמחה בפיתוח אבטחת מידע לעולם האוטומציה. שיתוף הפעולה יחל בשוק הישראלי ובהמשך צפוי להתרחב לשוק העולמי.

CyberLink מקבוצת SQLink, הודיעה היום כי חתמה על הסכם שת"פ מקצועי עם חברת ReviveSec, המתמחה בפיתוח אבטחת מידע לעולם האוטומציה. שיתוף הפעולה יחל בשוק הישראלי ובהמשך צפוי להתרחב לשוק העולמי.


 


במסגרת ההסכם תבצע אסקיולינק Product to Market לשוק הישראלי, תרחיב את השיווק והמכירות אל מול לקוחות רלוונטיים שבאמתחתם מוצרי פיירוול ותעניק תמיכה ב-Level1.


ReviveSec תתמקד בפיתוח ואסקלציה לתמיכה מתקדמת.


 


שיתוף הפעולה נרקם על שום היתרון התשתיתי העצום שמציגה כל אחת מהחברות בעולם העסקי בשוק הישראלי, בכל מגזרי המשק, ביניהם: היי-טק, ממשלה, ביטחון, מוסדות פיננסיים וסטארט-אפים.


 


מערכת Revive מתמחה בעולמות הפיירוולים ובתחומי הפעילות של צ'קפויינט. לחברה ניסיון רב בבדיקות ה-Gateway ובעלת יכולת אנליזה מהירה לתקלות. החברה פועלת גם בענן, שם היא תומכת בפיירוולים בתחומי AZURE ו-AWS. Revive עושה שימוש בטכנולוגיות אוטומציה, DevOps ואלגוריתמיקה מעמיקה.


 


ניר בר נתן,  CISO & Director of Cyber Security Services בקבוצת אסקיולינק, אומר: "אנחנו פונים בעיקר לחברות בינוניות עד גדולות, כאלה שמגנות על הרשת שלהם עם לפחות CLUSTER אחד ומעוניינות לקבל שקיפות מלאה. בשל הביקוש הרב לפתרונות אלה הצפי שלנו הינו שוק בעל נפח של מיליוני שקלים בשנה בשוק הישראלי לבדו".


 


דניאל לוי, מייסד ו-CTO של חברת RevivSec, אומר: "המטרה שלנו היא להיכנס לשוק הישראלי עם מוצר חדשני בעל ערך מוסף מאד גבוה, כזה שאין לו מתחרים. מצאנו כי CyberLink, חטיבת הסייבר של אסקיולינק, מחזיקה בארסנל פתרונות ייחודיים, מנוהלים בתחום אבטחת המידע והגנת סייבר וזה בדיוק המקום שאנחנו רוצים להיות בו".


 


אודות SQLink


קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה.


 


החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף ועדכני של שירותים מתקדמים בעולמות של טכנולוגיה ופיתוח, דיגיטל, BI ואנליטיקה, בדיקות ואוטומציה, הגנת סייבר, יועצים ומומחים, תשתיות והכשרות טכנולוגיות.


קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.


https://www.cyberlink.co.il/


 


אודות RevivSec


חברת ReviveSec הוקמה בשנת 2019, עוסקת בפיתוח בעיקר לאוטומציה בתחום אבטחת המידע, בעיקר בעולמות צקפוינט, פאלו אלטו. בהמשך מתכננת החברה לפתח גם בעולמות של פורטינט.


אנשי הפיתוח בחברה בעלי ניסיון של עשרות שנים בעולמות האבטחת המידע והתקשורת, חלקם יוצאי צקפוינט.   


 


אודות המערכת של Revive


מערכת Revive, בעלת 8 מודולים, מאפשרת ללקוח לקבל מידע ממערכות אבטחת המידע שנמצאות בארגון ב- Real-Time. למערכת אלגוריתם מעמיק הכולל מאות בדיקות ותרחישים החל מהשכבה הפיזית עד לשכבת האפליקציה שתכליתן להגיע למיצוי הבדיקות ולמסקנות מיידיות. מערכת Revive מנטרת באופן תמידי את מערכות אבטחת המידע ובמידת הצורך תבצע את הפעולות הבאות:



  • תיקון אוטומטי לבעיות שאותן המערכת תקטלג ככאלה שהפתרון שלהן לא יגרום לתופעות לוואי או הפסקת שירות.

  • התרעות קריטיות יישלחו באמצעות המייל בתוספת הסבר קצר על הבעיה ותכליתה.

  • הפקת דוחות למערכת בודדת או כלל המערכות בצורה ידנית או על ידי תזמון.

  • הסתכלות ברזולוציה גבוהה בתצורת גרפים כדי לקבל קנה מידה על מצב המערכות.


 


 


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il