TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן הון הסיכון המובילה Spark Capital ו-MUIP השקיעו בליקווידיטי קפיטל 20 מיליון דולר לפי שווי של 100 מיליון דולר


מיטב דש
מיטב דש צפויה לרשום רווח של 20-25 מיליון דולר על השקעתה. ההשקעה תשמש להאצת פיתוח טכנולוגיית החיזוי והחיתום הייחודית של ליקווידיטי ולביסוס ופיתוח עסקים נוספים בעולם ובפרט באסיה ובארה"ב

קרן הון הסיכון האמריקאית המובילה המנהלת נכסים בהיקף של כ- 5 מיליארד דולר ו- MUFG Innovation Partners Co., Ltd. (MUIP) קרן החדשנות מקבוצת הפיננסיים מיצובישי, השקיעו בליקווידיטי קפיטל מבית מיטב דש 20 מיליון דולר, בסיבוב השקעה ראשון של ליקווידיטי (Series A), לפי שווי חברה לליקווידיטי של 100 מיליון דולר (אחרי הכסף שגוייס). בעבור כספי ההשקעה הוקצו למשקיעים כ- 20% מהון מניות ליקווידיטי.


 


כספי ההשקעה מיועדים בעיקרם להאצת המשך פיתוח הטכנולוגיה שפותחה בליקווידיטי ולביסוס ופיתוח עסקיה של ליקווידיטי, לרבות הקרנות המנוהלת על ידה, באיזורים נוספים בעולם ובפרט באסיה ובארה"ב.


 


במסגרת העסקה ליקווידיטי העניקה ל- Spark רשיון שימוש בטכנולוגיה שפיתחה (License) ו- Spark העניקה לליקווידיטי זכות להצטרף להשקעות עתידיות שייעשו על ידה בחברות פורטפוליו.


 


זו עסקה שנייה לליקווידיטי בה גוף פיננסי מוביל מבקש להסתייע ולהתנסות בניהול השקעותיו באמצעות היכולות הטכנולוגיות של ליקווידיטי. לפני כחודשיים ליקווידיטי התקשרה בעסקה אחרת עם בנק מיצובישי MUFG Bank, Ltd (MUFG Bank) במסגרתה הקימו במשותף (50/50) את MARS Growth Capital Pte. Ltd.  חברה לניהול קרן חוב בסינגפור המושתתת על ניהול השקעותיה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של ליקווידיטי. MUFG Bank התחייב להשקיע בקרן הסינגפורית סכום השקעה ראשוני בסך 80 מיליון דולר.


 


בנוסף, בהתאם למתווה העסקה, Spark עשויה להגדיל את החזקותיה בליקווידיטי עד ל- 20% בשנה הקרובה.


 


במסגרת העסקה מיטב דש לא תמכור מהחזקותיה אך בשל הקצאת המניות למשקיעים החדשים, מיטב דש תרד משליטה בליקווידיטי ותחזיק בכ- 44.6% מהון מניות ליקווידיטי (כ- 38.6% בדילול מלא). מיטב דש צופה שסך הרווח החשבונאי שתרשום בדוחותיה יהיה בין 20 מיליוני דולר ל-25 מיליוני דולר.


 


 


רון דניאל, מנכ"ל ליקווידיטי: "אני שמח וגאה ששני גופים מהמובילים בעולם מצטרפים אלינו ומשקיעים בחברה. זוהי הכרה נוספת  בשיטת המימון הייחודית המתאפשרת באמצעות טכנולוגיית החיזוי והחיתום הייחודית שפיתחנו. סבב גיוס זה יאפשר לנו להרחיב את פעילותנו לשווקים נוספים ובהם אסיה וארה"ב. בתמיכת שותפנו החדשים Spark ו- MUIP ועם מיטב דש שהשקיעה בנו מיום הקמתנו, נוכל להמשיך ולהוביל את השינוי בתעשייה הפיננסית. בנוסף, בכוונת ליקווידיטי להעניק לשחקנים פיננסיים אפשרות להנות משימוש בטכנולוגיה שפיתחה לצורך ניהול השקעותיהם במודל SaaS, כאשר הסנונית הראשונה לכך היא הסכם הרישיון שיאפשר ל - Spark לנהל את פורטפוליו ההשקעות שלה על גבי פלטפורמת ה- Dynamics מבית ליקווידיטי".


 


אילן רביב מנכ"ל מיטב דש מסר: "השקעה זו היא הבעת אמון גדולה בליקווידיטי ובטכנולוגיה הייחודית שהיא פיתחה. החיבור עם גופים בינלאומיים יאפשר לליקווידיטי להרחיב את פריסתה הגלובלית, כמו גם המשך האצת פיתוח הטכנולוגיה שמוכיחה את עצמה. למודל החיתום הייחודי של ליקווידיטי לחיזוי תזרים המזומנים יש יתרון ניכר על פני פתרונות מימון אחרים ואני שמח ששתי ענקיות גלובליות מצטרפות אלינו להרחבת הפעילות".


 


נובוטאקה סוזוקי, נשיא ומנכ"ל MUIP: "ליקווידטי קפיטל היא אחת מהשותפות החשובות ביותר של MUFG. MUFG כבר עבדה בעבר עם ליקווידטי קפיטל במיזם המשותף Mars Growth Capital. השותפות החדשה מתמקדת בסטארטאפים מתפתחים בדרום מזרח אסיה הזקוקים לכספים לצורך צמיחתם באמצעות מודל האשראי המתקדם בעולם, ואני מאמין מאוד כי השותפות תיטיב עם שני הצדדים. מודל האשראי שפותח על ידי ליקווידטי קפיטל מסוגל לעבוד בקנה מידה גלובלי, והחברה מאפשרת הזדמנויות צמיחה לחברות עם התפתחות מואצת באמצעות מתן הון חכם". 


 


עורכי הדין יואב עציון, אפרת שפיזאיזן וקארין ליכטרמן ממשרד עמית פולק מטלון (APM) ליווו את ליקווידיטי קפיטל בעסקה.


 


ליקווידיטי מציגה פלטפורמה טכנולוגית מהפכנית מבוססת אלוגריתמיקה ייחודית לחיזוי הכנסות ותזרימי מזומנים המאפשרת ניהול עסקאות מימון בהיקפים גדולים תוך ניטור קבוע ורציף, באמצעות מודל עסקי ייחודי המבוסס על רכישת תיקי הכנסות עתידיות, המאפשר לחברות חזקות לצמוח ללא חוב. . קרן ליקווידיטי משקיעה בחברות בעלות קצב הכנסות שנתיות הגבוה מ-3 מיליון דולר, המציגות שיעורי צמיחה שנתיים ועקביים של עשרות אחוזים והכנסות מתמשכות.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il