TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ספקית הרכב Batz עוברת לאסטרטגיית הפלטפורמה של דאסו סיסטמס כדי להשיג יתרון תחרותי בשוק העולמי


דאסו סיסטמס הודיעה כי קבוצת Batz, ספקית מוצרים ושירותים לענף הרכב, החלה להשתמש בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. קבוצת Batz, הממוקמת בספרד, הינה לקוחה של דאסו סיסטמס מזה שנים רבות, והחליטה להעביר את כל היישומים שלה לפלטפורמה כדי לשפר את התהליכים העסקיים שלה ולהיות תחרותית יותר בשוק העולמי

·         קבוצת Batz, הממוקמת בספרד, מספקת תבניות ומערכות ליצרני ציוד מקורי גדולים עוברת לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי לשפר איכות, בטיחות וזמן המעבר לשוק.


·         החברה תשתמש בחוויית הפתרונות בתעשייה "Bid to Win" לצורך ניהול פרויקטים משולבים.


·         פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מאפשרת לתעשיית הרכב לספק איכות תוך כדי אימוץ של  טכנולוגיות חדשות והתמודדות עם מורכבות הולכת וגדלה של הרכב.


דאסו סיסטמס הודיעה כי קבוצת Batz, ספקית מוצרים ושירותים לענף הרכב, החלה להשתמש בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. קבוצת Batz, הממוקמת בספרד, הינה לקוחה של דאסו סיסטמס מזה שנים רבות, והחליטה להעביר את כל היישומים שלה לפלטפורמה כדי לשפר את התהליכים העסקיים שלה ולהיות תחרותית יותר בשוק העולמי.


ככל שתעשיית ההובלה והניידות עוברת לטכנולוגיות חדשות ומגבירה את מורכבות הרכב, ספקים כמו קבוצת Batz חייבים למצוא דרכים לחזק את יכולותיהם ומשאביהם על מנת לספק ליצרני ציוד מקורי גדולים ברחבי העולם, במהירות, תבניות באיכות גבוהה והמערכות המשקפות התפתחות זו. קבוצת Batz תשתמש בחוויית הפתרונות התעשייתיים "Bid to Win" המבוססת על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בכדי להגדיל את המהירות, הגמישות ובקרת התהליכים שלה, לשפר את האיכות והבטיחות של מערכות הכלים ובקרת מערכות הרכב שלה, ולהפחית את הזמן הדרוש להגיע עם מוצרים לשוק.


קבוצת Batz יכולה לשלב את ניהול הפרויקטים בפלטפורמה דיגיטלית אחת, להסיר את החסמים שמחלקים את בעלי העניין למחלקות שונות ולאפשר להם לעבוד במהירות וביעילות רבה יותר. צוותים יכולים לשתף פעולה באופן מאובטח, בזמן אמת, לאורך כל מחזור החיים של המוצר, ולהשיג ולשתף מידע עדכני לגבי שינויים בפיתוח, נתוני מוצר וניהול דרישות עם לקוחותיהם וספקיהם המעורבים בפרויקט.


"עסקי הספקים הופכים תחרותיים יותר, לכן החלטנו לשלב ניהול מסמכים, ניהול CAD, רשימות חומרים וניהול פרויקטים בפלטפורמה ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס," אמר חוזה אנג'ל פרננדז גוטיירז, מנהל CAD / CAM & PLM, בקבוצת Batz. "חווינו שיפורים משמעותיים מאז הטמעתה: יותר הזמנות, גישה מהירה לנתוני הפרויקט, זמני ייצור מופחתים, הפחתת הסיכון של איכות מוצר ירודה או גידול בעלויות ייצור. המוצרים שלנו מגיעים לשוק מהר יותר."


"ספקי תעשיית הרכב פועלים בעידן של הזדמנויות חסרות תקדים לשגשג, אך עם זאת תחרות עולמית גוברת וצרכי לקוחות משתנים כל העת עלולים להוביל לפגיעה בעסקים אם אינם מוכנים," אמר לורנס מונטנרי, סמנכ"ל תעשיית ההובלה והניידות, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מאפשרת לספקים כמו קבוצת Batz להתגבר על אתגרים בתעשייה ולהפוך הזדמנויות שוק ליתרונות בשוק."


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il