TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטאבומד ממנה מנכ"ל בעל ידע נרחב בפיתוח תרופות אונקולוגיות: ד"ר אלי פתאי


Ali Fattaey - Metabomed CEO
ד"ר פתאי מביא עמו יותר מעשרים שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות ביוטכנולוגיה פרטיות וציבוריות בארה"ב בתחום גילוי תרופות לסרטן ופיתוחן וניסיון עסקי בבניית חברות ויעסוק גם בהרחבת הפעילות העסקית של החברה בארה"ב

מטאבומד (MetaboMed), חברת תרופות ביולוגיות המתמקדת בגילוי ובפיתוח תרופות חדשות בתחום מטבוליזם של סרטן, הודיעה היום על המינוי של ד"ר אלי פתאי כמנכ"ל החדש.


ד"ר פתאי מביא עמו יותר מעשרים שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות ביוטכנולוגיה פרטיות וציבוריות בתחום גילוי תרופות לסרטן ופיתוחן. ד"ר פתאי כיהן עד לאחרונה כנשיא וכמנכ"ל בחברת הביוטכנולוגיה קיוריס (Curis, Inc), הממוקמת בבוסטון ומפתחת תרופות חדשניות לחולי סרטן.  ד"ר פתאי גייס בהצלחה הון משמעותי בהשקעות פרטיות ובשווקים הציבוריים, הקים צוותים לפיתוח תרופות לסרטן ויזם שותפויות ושיתופי פעולה אסטרטגיים בתעשייה.


"אלי מביא אתו למטאבומד הישגים מוכחים בפיתוח תרופות אונקולוגיות ומגוון מיומנויות ויכולות בתעשיית הביוטכנולוגיה. אלי הוביל את הפיתוח של מספר טיפולים לסרטן, לאורך כל שלבי הגילוי, הפיתוח ותהליכי הרגולציה", כך מסר פרופ' דוד אביעזר, יו"ר הדירקטוריון של מטאבומד. "מטאבומד נמצאת בחזית של אחד התחומים המלהיבים והחדשים ביותר בביולוגיה של סרטן וגילוי תרופות, והיא בעלת יסודות מדעיים איתנים, חזון מחייב, אנשים נהדרים, ידע מדעי נרחב וקו מוצרים הולך ומתפתח. אנחנו מצפים ומייחלים שד"ר פתאי יוביל את מטאבומד לשלבים הבאים, בעודנו מתקרבים לפיתוח קליני וממשיכים להגדיל את הנוכחות שלנו בארה"ב."


המנכ"ל הנכנס, ד"ר אלי פתאי, מסר: "אני נרגש להמשיך לפתח את חברת מטאבומד תוך התבססות על היסודות המדעיים המצוינים ועל הצוותים ותרבות העבודה היוצאים מן הכלל שלה, ולהצעיד את החברה לשלב הבא באמצעות יצירת נדבך של פיתוח קליני בחברה, שזהה בעוצמתו ומצוינותו לשאר חלקי החברה. מטאבומד כבר השתמשה בפלטפורמת סריקת התרופות שלה, המוגנת בפטנט, לבניית קו מוצרים מרשים של תרופות פוטנציאליות חדשות, שמתמקדות במטרות של מטבוליזם סרטני, ואנו מקווים להתחיל בניסויים בבני אדם עבור חלקן בשנה הבאה. אנו מצפים להמשיך ולהגדיל את המאמצים שאנו משקיעים במחקר ופיתוח של גילוי תרופות במרכז המחקר שלנו בישראל, והתרחבותנו בקהילת הביו-טק בבוסטון מאפשרת לנו להוציא אל הפועל ביעילות את היבטי הפיתוח הקליני של תרופות הללו ואת ההיבטים העסקיים באסטרטגיה שלנו."


ד"ר סימונה בוטי, המנכ"ל היוצא, יצטרף לצוות הניהולי של קרן הון סיכון אירופית גדולה. .פרופ' אביעזר הוסיף: "ברצוני להודות לסימונה על עבודתו המסורה והיסודית במטאבומד, מרגע הקמתה כחברת חממה, עד לרגע זה. היסודות שהוא יצק וההישגים שהגענו אליהם בזמן כהונתו ימשיכו לשרת את מטאבומד בשנים הבאות. אנו מאחלים לו הצלחה ומזל בדרכו החדשה."


 


ד"ר בוטי מסר: "אני גאה בעבודה שנעשתה יחד עם מייסדי החברה, המשקיעים, וצוות המחקר והפיתוח המצוין שלנו. אני סמוך ובטוח שחברת מטאבומד תממש את הפוטנציאל הגלום בה כמובילה עולמית בתחום האונקולוגיה."


 


אודות מטבוליזם של סרטן


מטבוליזם של תאי סרטן מאופיין בשינויים מהותיים מבחינת דרישות תזונתיות וניצולן לשם הבטחת גדילה, חלוקה ושרידות של התאים. התכנות המטבולי החדש הזה מבוקר על ידי אותם האונקוגנים ומסלולי מעבר אותות לדיכוי גידולים, אשר עוברים מוטציות בתאים סרטניים כדי לתמוך בחלוקה הבלתי מבוקרת שלהם. תאי סרטן מתמכרים למקורות אנרגיה ולמסלולים מטבוליים מסוימים, ולניצול של גלוקוז וחומצות שומן יש תפקיד חשוב ביותר במטבוליזם של תאים אלו. זיהוי האנזימים המרכזיים במסלולים מטבוליים אלו ואחרים ושיבוש פעילותם מעניקים מרחב פעולה משמעותי לגילוי ופיתוח של תרופות חדשות לטיפול בסרטן.


אודות חברת מטאבומד


מטאבומד היא חברה מובילה בגילוי ובפיתוח של תרופות חדשות, שמתמקדות בסוגי התלות הייחודיים שמזוהים במסלולים מטבוליים של תאי סרטן. החברה יצרה פלטפורמה לסריקה משולבת של מאפיינים מטבוליים ולטאליות סינטטית בהתבסס על עשרות שנים של מחקר ביוכימי וגנטי שבוצע על ידי מייסדי החברה. קו המוצרים של החברה כולל תכנית מתקדמת עם מעכב סלקטיבי ועוצמתי של האנזים ACSS2, וכן, מספר רב של תרכובות שמתמקדות במטרות חדשות של מטבוליזם סרטני. מטאבומד נחושה לפתח מגוון מוצרים, שמתמקדים במטרות מטבוליות של תאי סרטן כדי לשפר את חייהם של חולי סרטן. החברה פועלת ממרכז המו"פ  ביבנה, ישראל וממשרדים בקיימברידג', מסצ'וסטס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il