TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון ב"רני צים מרכזי קניות"


צילום: אורן קאן
החברה גייסה כ-30 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית לחברת הביטוח הפניקס, בית ההשקעות מור וקרן VAR

רני צים, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנו מודים לגופים שהשתתפו בהנפקה, מדובר בגופים איכותיים ומהמובילים בשוק ההון הישראלי. מעבר לכך, על רקע אירוע הקורונה והמצב הנוכחי של הכלכלה המקומית, אנו רואים במהלך זה הבעת אמון גדולה מאוד מצד שוק ההון בפעילותה של חברת רני צים מרכז קניות ובמודל העסקי הייחודי שבנינו בחברה לאורך השנים, המתבסס בין היתר על: תמהיל נכון המוטה צריכה בסיסית, פעילות באזורים שאינם רוויים במסחר, שמירה על הוגנות תמידית מול השוכרים ועל איתנות פיננסית גבוה, אלו הם חלק מהגורמים התומכים ביכולתה של רני צים מרכזי קניות לצלוח בצורה מיטבית את התקופה הנוכחית.

"בתוך כך, אנו ממשיכים בפעילות הייזום שלנו, תוך מתן דגש על המגזר הערבי ואזורי הפריפריה. זאת, כחלק מהמשך צמיחתה העתידית של החברה, כאשר בימים אלה אנו מתקדמים עם פיתוח המתחם המסחרי גני תקווה, מתיחת פנים לנכס שרכשנו בנוף הגליל, הקמת סניף עבור 'אושר עד' בכפר סבא ותחילת עבודות ההקמה של המרכז המסחרי בטירה. בכוונתנו להמשיך לפעול במרץ לקידום תוכניות העבודה של החברה לצד איתור עסקאות אטרקטיביות בעלות פוטנציאל השבחה ולהוות שחקו ייחודי בתחום הנדל"ן המניב בישראל".

חברת רני צים מרכזי קניות מדווחת היום על מהלך הוני משמעותי. החברה ביצעה ביום חמישי גיוס הון בסך כ-30 מיליון שקל בדרך של הנפקת מניות פרטית, יחד עם הנפקת אופציות, שמימושן יאפשר את הגדלת היקף הגיוס בסכום נוסף של כ-23 מיליון שקל. ההנפקה הפרטית בוצעה ל-3 גופים משוק ההון הישראלי: קבוצת הפניקס, בית ההשקעות מור וקרן ההשקעות VAR.

בסך הכל, הנפיקה חברת רני צים מרכזי קניות למשקיעים כ-8.72 מיליון מניות, שיהוו כ-6.3% מהון החברה לאחר ההנפקה. במידה המשקיעים יממשו את האופציות שקיבלו, יעמוד שיעור אחזקתם הכולל בחברה על כ-8.9%. קבוצת הפניקס הינה המשקיעה הגדולה בהנפקה (כ-22 מיליון שקל), ותהפוך לאחריה לבעלת עניין בחברה עם אחזקה של כ-5.92% מההון, ובמידה וימומשו כל האופציות שהונפקו, היא עשויה להגיע עד לשיעור אחזקה של כ-7.72% בחברה. בעל השליטה בחברה, רני צים, יחזיק לאחר ההנפקה בכ-64.6% מהון החברה, ובמידה ותמומשנה האופציות, יעמוד שיעור זה על כ-59.3% מההון.

בעסקה הנוכחית, הונפקו המניות לפי מחיר של 3.45 שקל למניה, המשקף הנחה של כ-5% בהשוואה למחיר הסגירה של המניה ביום 5 באוגוסט. לצד המניות, הונפקו למשקיעים כ-5.23 מיליון אופציות, שמחיר המימוש שלהן הוא 4.4 שקל למניה, והניתנות למימוש במשך 3 שנים ממועד הנפקתן. את ההנפקה הובילה חברת החיתום ווליו בייס. מניות רני צים מרכזי קניות, שהונפקו בתחילת שנת 2018, נסחרות בבורסה, נכון להבוקר, לפי שווי של כ-515 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה, נכון ליום 31.3.2020, עומד על כ-422 מיליון שקל.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו.

חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה. הקבוצה מונה 6 מרכזי קניות פעילים בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם וירכא ו-2 מרכזים מסחריים שנרכשו לאחרונה בגני תקווה ובנוף הגליל.


 החברה תתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט בכפר סבא וכן בפיתוחם של פרויקטים מסחריים במגזר הערבי, בו מקימה ומתכננת החברה 6 מרכזי קניות נוספים. רני צים, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il