TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זינגה מכריזה על תוצאות פיננסיות של הרבעון השני של 2020


מדווחת על ההכנסות וההזמנות הרבעוניות הגבוהות ביותר בהיסטוריה של זינגה, מייצרת את תזרים המזומנים התפעולי הרבעוני הטוב ביותר מזה שמונה שנים.
סן פרנסיסקו, 5 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):
Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון השני שלה שהסתיים ב-30 ביוני 2020, על ידי פרסום מכתב רווחים רבעוני של ההנהלה באתר קשרי המשקיעים שלה. ראו בבקשה את המכתב הרבעוני על הרווח המצורף או בקרו בכתובת http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results כדי לגשת למכתב.

"סיפקנו תוצאות אדירות ברבעון השני, השגנו את ההכנסות וההזמנות הרבעוניות הגבוהות ביותר שלנו ויצרנו את תזרים המזומנים התפעולי הטוב ביותר של זינגה מזה יותר משמונה שנים. בנוסף, ביצענו את הרכישה המהפכנית שלנו של Peak ונכנסים כעת לרבעון השלישי עם שמונה זכיינים נצחיים, המוסיפים בקנה מידה משמעותי לקרן השירותים החיים שלנו," אמר פרנק גיבו, מנכ"ל זינגה. "בנוסף, נכנסנו להסכם לרכישת Rollicהמבוססת באיסטנבול, מפתחת ומפרסמת של פורטפוליו של משחקי היפר-קז'ואל באחת מקטגוריות משחקי נייד הגדולות ביותר עם הצמיחה המהירה ביותר".

הנהלת זינגה תארח גם שיחת ועידה בשעה 14:00. שעון האוקיינוס השקט (17:00 שעון מזרח) היום כדי לדון בתוצאות החברה. ניתן לשאול שאלות בשיחה וזינגה תנסה להשיב לכמה שיותר שאלות.
ניתן לגשת לשיחת הוועידה בכתובת http://investor.zynga.com - שידור חוזר שלה יהיה זמין דרך האתר לאחר השיחה - או דרך מספרי החיוג הבאים:
מספר חיוג לשיחה חינמית:
(800) 537-0745
מספר חיוג בינלאומי:
(253) 237-1142
מספר הזיהוי של הוועידה:
5769759

אודות זינגה
זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, !™, Toon Blast™, Toy Blast™, , Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il