TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עדכון חי מאילת: עובדי הנמל בהפגנת סולידריות עם עובדי ארקיע


צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
עובדי נמל אילת, שבבעלות האחים נקש, משביתים ברגעים אלה את פעילותו ומפגינים מתוך הזדהות עם עובדי ארקיע שנמצאים בחל"ת מזה כחמישה חודשים.

עובדי נמל אילת מקיימים ברגעים אלה שביתת סולידריות בשערי הנמל, ומפגינים עם עובדי חברת התעופה ארקיע. זאת, במחאה על כך שהאחים נקש - בעלי השליטה בארקיע ובנמל אילת – לא מזרימים כספים שיאפשרו את המשך פעילות חברת התעופה.

מאות עובדי ארקיע הוצאו לחל"ת לפני כחמישה חודשים ומאז פעילות החברה משותקת כמעט לגמרי. עובדי ארקיע, אשר מחזיקים ב-30% ממניות חברת התעופה, חוששים שאין בכוונת בעלי השליטה לפתוח את החברה. ההסתדרות הכריזה בשבוע שעבר על סכסוך עבודה בארקיע.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר: "אני גאה בעובדי נמל אילת ובעובדי ארקיע שמחזקים אחד את השני. זה הזמן לסולידריות בין עובדים, בטח ובטח כשהם מועסקים על ידי אותם בעלים".

יו"ר ועד עובדי ארקיע, עליזה בלאיש, שמפגינה ברגעים אלה בשער נמל אילת, מסרה: "הבעלים, האחים נקש, והיו"ר אבי חורמרו, בחרו לייבש ולסגור את חברת ארקיע - ולשלוח למעגל האבטלה 540 עובדים. אני קוראת לאחים נקש להפגין ציונות ולהחזיר באופן מיידי את החברה לפעילות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il